آدرس ستادهای اسکان فرهنگیان شهر اصفهان اعلام شد + جزئیات

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان آدرس ستادهای اسکان فرهنگیان شهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی منتجب با بیان اینکه رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از بیستم اسفند فعال شده است، اظهار کرد: افتتاحیه و پذیرش مسافر از تاریخ بیست‌وششم اسفند با محوریت ستاد ناحیه چهار اصفهان آغاز خواهد شد و با افزایش مسافر در سطح شهرستان ستادهای دیگر نیز در مسیر خدمت‌رسانی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری همچون سال گذشته ۶۰۰ مدرسه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است و در مجموع در ۷ هزار فضا از قبیل مدارس، خوابگاه‌ها و فضاهای تفریحی میزبان مسافران نوروزی خواهیم بود، گفت: فرهنگیان می‌توانند از تاریخ بیستم اسفند ۱۴۰۲ با استفاده از سامانه متمرکز اسکان وزارت به نشانی Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون اینکه مدارس برای اسکان بر اساس «الف» و «ب» درجه‌بندی شده‌اند و در صورت نیاز هنرستان‌ها را نیز به چرخه اسکان اضافه خواهیم کرد، افزود: هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها و برگزاری جلسات توجیهی با نیروهای خدماتی اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: ستاد اسکان در استان اصفهان یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و شش ستاد در نواحی و مناطق دارد که در مجموع ۴۲ ستاد در سراسر استان خواهیم داشت. نشانی و QR ستادهای اسکان شهر اصفهان جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی به شرح زیر است:

آدرس ستادهای اسکان فرهنگیان شهر اصفهان اعلام شد + جزئیات

کد خبر 735435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.