توزیع ۱۵۰۰ بسته بهداشتی بین مددجویان اصفهانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: با هدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، ۱۵۰۰ بسته بهداشتی بین مددجویان حاشیه‌نشین توزیع شد.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تأمین مایحتاج بهداشتی در طول سال برای حفظ سلامت مددجویان انجام می‌شود، اظهار کرد: با هدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی و سلامت خانواده‌های تحت حمایت و بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور ۱۵۰۰ بسته بهداشتی توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع این بسته‌ها بین زنان سرپرست خانوار حاشیه‌نشین افزود: سلامت جامعه هدف در ابعاد روانی، جسمی از برنامه‌های این نهاد است که در کنار ارائه خدمات درمانی در بخش‌های مختلف با نگاه پیشگیرانه انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اولویت بهداشت و پیشگیری بر درمان، در میان خانوارهای تحت حمایت تصریح کرد: این بسته‌های بهداشتی برای مراقبت‌های اولیه سلامت مددجویان شامل کالاهای بهداشتی، مسواک، خمیردندان، صابون، شامپو و مواد شوینده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تأمین و بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

بنایی خاطرنشان کرد: توزیع این مرحله از بسته‌های معیشتی در مناطق حاشیه‌نشین و مددجویان ادارات منطقه دو، سه و پنج کمیته امداد شهرضا انجام شد.

کد خبر 735431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.