آماده‌باش آتش‌نشانی قم برای چهارشنبه پایان سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی و تمام خودروها با هدف پیشگیری و رفع حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش قرار دارند.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی علاوه بر اطفای حریق و خدمات ایمنی، عهده‌دار مباحث آموزشی و پیشگیرانه در سطح شهر است.

وی افزود: آموزش تمام مدارس استان، ادارات، توزیع بروشورهای آموزشی برای نصب در مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به‌صورت ویژه برای چهارشنبه‌سوری انجام داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ایمن نبودن ساختمان‌ها و مراکز پرخطر تصریح کرد: در راستای توجه به اماکن پرخطر، مسئولان مراکز نظامی و انتظامی، درمانی به همراه کارشناسان پیشگیری از حوادث و حریق از این اماکن و مراکز بازدید و دستورالعمل‌های لازم را ارائه کردند.

زندیه با بیان اینکه توصیه‌های ایمنی به شهروندان در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده است، عنوان کرد: توصیه‌های ایمنی به شهروندان به صورت فایل‌های خبری، تصویری، فیلم، کلیپ در فضای مجازی، کانال و وبگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی انجام شده است.

وی از آماده‌باش بودن تمام نیروها و ایستگاه‌های سازمان خبر داد و گفت: تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی و همه خودروها با هدف پیشگیری و رفع حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش قرار دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: در راستای مشارکت با سازمان‌های دیگر، خاموش‌کننده‌های دستی و اطفای حریق AFT در اختیار بسیج و نیروی انتظامی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، خاموش‌کننده AFT نوع جدیدی از خاموش‌کننده آتش است که از فناوری مه‌آب برای خاموش کردن آتش استفاده می‌کند.

کد خبر 735406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.