تغییر ساعت کار حمل‌ونقل عمومی محمدیه همزمان با چهارشنبه‌سوری

شهردار محمدیه گفت: با هدف جلوگیری از بروز هرگونه خسارت به اموال عمومی در حوادث چهارشنبه‌سوری، امروز سه شنبه خطوط داخلی سازمان حمل‌ونقل شهرداری محمدیه از بعد از ظهر هیچ‌گونه فعالیتی نخواهد داشت.

محمد پیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تغییر ساعات خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل همگانی محمدیه به مناسبت چهارشنبه‌سوری خبر داد و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خسارت به اموال عمومی در حوادث چهارشنبه‌سوری امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند خطوط داخلی سازمان حمل‌ونقل شهرداری محمدیه از ساعت ۱۷:۰۰ هیچ‌گونه فعالیتی نخواهند داشت.

وی افزود: تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری از ساعت ۱۷:۰۰ به بعد به جای حرکت در محدوده شهر محمدیه (زیباشهر) در جابه‌جایی مسافران خطوط قزوین فعالیت خواهند داشت.

شهردار محمدیه ادامه داد: چهارشنبه‌سوری که در شهر و کشور ما اتفاق می‌افتد حوادث ناگواری را به بار می‌آورد و این حوادث تبدیل به تفریح و سرگرمی شده است.

پیری با اشاره به راه‌اندازی کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» گفت: مردم چنین کمپینی را راه‌اندازی کرده‌اند تا به احترام شهدای آتش‌نشان که جان خود را برای نجات شهروندان فدا کردند، جشن چهارشنبه‌سوری را به نحوی برگزار کنند که حادثه آتش‌سوزی و دیگر حوادث به بار نیاید و امیدواریم حادثه‌ای در شهر محمدیه و مهرگان اتفاق نیفتد.

وی تاکید کرد: مردمی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند در صورتی که از وسایل خطرناکی استفاده کنند با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهند شد.

کد خبر 735398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.