پارک‌ها و میادین سنندج با ۴۰ هزار جعبه گل و گلدان آراسته می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح این شهر در آستانه فرارسیدن سال نو خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از بیش از ۴۰ هزار جعبه گل و گلدان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، علی اصغری امروز _سه‌شنبه بیست‌دوم اسفند_ در جمع خبرنگاران استان، از اجرای طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج در آستانه فرارسیدن سال نو خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی طرح گلکاری پارک‌ها و میادین سطح شهر هر سال در دستور کار شهرداری سنندج قرار می‌گیرد.

وی افزود: کاشت گل‌های فصلی هر سال متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوارهای اصلی انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه در همین راستا طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر با بیش از ۴۰ هزار جعبه گل در پارک‌های سطح شهر آغاز شده است، خاطرنشان کرد: گل‌های بنفشه، بنفشه الوان، تک‌خوان، همیشه‌بهار، مینا و شب‌بو در رنگ‌های قرمز، زرد، بنفش و نارنجی در سطح شهر کاشته می‌شود.

اصغری ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح گل‌کاری پارک‌ها سطح شهر شادابی و طراوت لازم در آستانه سال نو زمینه رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی فراهم می‌شود.

کد خبر 735379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.