مایحتاج مردم شهرستان برای ماه رمضان و عید نوروز تامین شد

فرماندار بهار گفت: اقلام مورد نیاز مردم شهرستان برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز پیش‌بینی و تهیه شده است و دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده را به صورت جدی پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مجتبی فیض الهی امروز _سه‌شنبه بیست و دوم اسفند_ در جمع خبرنگاران و در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: مایحتاج تأمین شده برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز طی روزهای آینده در مکان‌های مشخص در شهرستان با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

وی افزود: ۵۶ تن برنج هندی به قیمت مصوب هر کیلو ۳۵,۰۰۰ هزار تومان جهت توزیع در شهرستان اختصاص یافته است که از این مقدار ۲۲۴۰۰ کیلوگرم در بخش مرکزی و ۱۹۶۰۰ کیلوگرم در بخش لالجین و ۴۰۰۰ کیلو گرم در شهر مهاجران و ۱۴۰۰۰ کیلو گرم در بخش صالح آباد توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد.

فرماندار بهار ادامه داد: در این ایام مرغ گرم تنظیم بازاری به مبلغ ۸۱ هزار و ۸۰۰ تومان توسط فروشگاه افق کورش و همچنین گوشت گوساله تنظیم بازار خارجی به قیمت ۳۱۵ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش و جانبو عرضه خواهد شد.

فیض الهی اضافه کرد: ۱۲ تن سیب و ۲۰ تن پرتقال برای توزیع میوه شب عید در دسترس همشهریان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم نظارت‌ها را تشدید کردیم، کشیک‌ها و گشت‌های نظارتی مشترک نوروزی تعریف شده است و به سوداگران اجازه نمی‌دهیم که در بازار التهاب ایجاد کنند.

فرماندار بهار گفت: عید پیش‌رو با عملکرد خوب دستگاه‌ها و آمادگی صددرصدی شهرستان بهار برای استقبال از ماه مبارک رمضان و عید نوروز، روزهای خوبی برای مردم رقم خواهد خورد.

کد خبر 735378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.