تامین کالاهای اساسی مردم با قوت انجام می‌شود

فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی، گفت: جوجه‌ریزی به اندازه کافی انجام شده است و مشکلی برای تامین گوشت مرغ وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و سال جدید اظهار کرد: دستگاه‌های متولی از ماه‌های گذشته در خصوص تأمین اقلام ضروری و مصرفی مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با اشاره به برپایی ۲۰ ایستگاه و ۱۰ بازارچه توزیع میوه در سطح شهر همدان افزود: در این مراکز سیب، پرتقال، خرما و بعضی اقلام دیگر به قیمت مناسب و کیفیت خوب توزیع می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه روزانه در شهر همدان بیش از ۲۵۰ تن مرغ کشتار می‌شود، در حالی که نیاز همدان ۱۲۰ تن است، ادامه داد: جوجه‌ریزی به اندازه کافی انجام شده است و مشکلی برای تأمین گوشت مرغ وجود ندارد.

فرماندار همدان از برنامه‌ریزی و نظارت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های مشترک برای نظارت بر بازار خبر داد و اضافه کرد: مأموران تعزیرات حکومتی در سطح شهر همدان حضور دارند تا مردم بتوانند به راحتی شکایات و نظرات خود را اعلام کنند.

مخفی تاکید کرد: بیشتر کسبه و اصناف نسبت در رعایت قوانین کوشا هستند، اما در خصوص متخلفان در بازار برخورد جدی و بدون اغماض انجام خواهد شد.

کد خبر 735353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.