برگزاری نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نهضت ملی« زندگی با آیه‌ها» هم زمان با سراسر کشور در استان همدان نیز انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان، اظهار کرد: در این طرح نورانی و بابرکت، ۳۰ آیه قرآن کریم توسط جمع کثیری از اندیشمندان قرآنی کشور انتخاب شده‌اند که تسلط به آن‌ها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبان را مستحکم‌تر کند.

وی افزود: در نهضت ملی زندگی با آیه‌ها به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم، جوایز زیادی با کمک بانیان فعالیت‌های قرآنی تهیه شده است و در قالب چندین مسابقه تلویزیونی و اینترنتی به مخاطبان و برندگان اهدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: این نهضت بزرگ قرآنی در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با شعار در ماه مبارک رمضان، می‌خواهیم ۳۰ آیه قرآن کریم را با هم بخوانیم، بفهمیم، حفظ کنیم و با آن‌ها زندگی کنیم، طراحی و اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام ارتقایی اضافه کرد: هم استانی‌ها برای شرکت در این پویش می‌توانند از ابتدای ماه مبارک رمضان عدد پنج را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۵۴ ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان مسابقه بزرگ قرآنی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم در شهر همدان از ساعت ۱۶:۰۰ در حسینیه امام (ره)، برگزاری محافل قرآنی در استان، برگزاری مراسم مناجات خوانی و روضه با حضور ذاکران استان و پخش آن به صورت زنده از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در استان همدان است.

کد خبر 735333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.