چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی آغاز به کار کرد

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم امشب با حضور شماری از مسئولان، مدیران و فعالان قرآنی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی شامگاه _ دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در ۳۲ غرفه با شعار «می خوانمت» افتتاح شد.

در مجموع در این نمایشگاه ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که تا بیست و هفتم اسفندماه دایر است، ۱۷ ناشر کتاب از میان ناشران استان و هفت ناشر کشوری حضور دارند که بنیاد پژوهش‌های آستان قدس، انتشارات به نشر از مشهد، مرکز تحقیقات کامپیوتر نور، انتشارات سنگر کتاب، مؤسسه امام خمینی (ره) قم و بوستان کتاب قم از جمله ناشران کشوری هستند.

همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس‌های اسلامی و ایرانی اختصاص دارد که فرصت بسیار مناسبی برای خرید بانوان است.

برپایی کرسی‌های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه‌های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه است و ارائه طرح‌های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره‌های مذهبی و پاسخگویی به سوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه‌های هنری، تخفیف ۴۰ درصدی محصولات فرهنگی و غرفه ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در نمایشگاه است.

این نمایشگاه در دو نوبت صبح (۹ تا ۱۳) و بعدازظهر (۱۹ تا ۲۳) در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد فعال است.

کد خبر 735310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.