روسای هیئت‌های ورزشی به ورزش بانوان توجه جدی داشته باشند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از روسای هیئت‌های ورزشی استان خواست به ورزش بانوان توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، منوچهر حاتمی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند _ در نشست نواب بانوان هیأت‌های ورزشی استان، با اشاره به جایگاه خوب ورزش بانوان در استان، اظهار کرد: در سال‌جاری برنامه‌های خوبی در ورزش بانوان استان برگزار شده است.

وی افزود: هرچند برنامه‌ها و اقدامات خوبی در حوزه ورزش همگانی در بخش بانوان در استان انجام شده، اما از آنجایی که ورزش همگانی سلامتی و نشاط را به جامعه هدیه می‌دهد و اهمیت زیادی دارد، باید توجه بیشتری به آن شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در بین بانوان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: بانوان نقشی مهم و اساسی را در کانون خانواده ایفا می‌کنند، بنابراین سلامت آنها به معنای تزریق سلامتی و نشاط به دیگر اعضای خانواده است، لذا باید تلاش شود تا ورزش را در بین بانوان توسعه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی توسعه ورزش همگانی در بین بانوان منجر به شناسایی و کشف استعدادهای جدیدی خواهد شد و می‌توانیم قهرمانان جدیدی را در بخش بانوان تربیت کنیم.

حاتمی در ادامه به فعالیت ۳۲ هزار بانوی ورزشکار دارای بیمه ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: هرچند خوشبختانه در بخش کمی وضعیت ورزش بانوان خوب است، اما از نظر کیفی هم باید تحولاتی به وجود آید تا مدال‌آوری بانوان ما افزایش پیدا کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رؤسای هیأت‌های ورزشی موظف به توجه به ورزش بانوان هستند، اعلام کرد: اگر هیأتی به ورزش بانوان توجهی نکرد، نواب بانوان باید این موضوع را به آنها متذکر شوند و ما هم از آنها حمایت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: در حوزه آموزش هم به ارتقای دانش فنی مربیان و داوران استان بویژه در بخش بانوان نیاز جدی دیده می‌شود که باید مورد توجه نواب بانوان هیأت‌های ورزشی قرار گیرد.

وی در ادامه به فراهم بودن زمینه‌ها برای میزبانی رویدادهای ورزشی بخش بانوان در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مجموعه ورزشی کوثر به عنوان یکی از منحصر به‌فردترین مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان در کرمانشاه می‌تواند میزبان رویدادهای ورزشی مختلف در این بخش باشد.

کد خبر 735309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.