جزئیات فعالیت مدارس، امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند در چهارمحال و بختیاری

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری طی اطلاعیه‌ای جزئیات فعالیت مدارس استان را در نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری با توجه به بارش‌های اخیر و برودت هوا، روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نحوه فعالیت مدارس این استان را در روز سه‌شنبه، بیست‌و دوم اسفند را با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، به اطلاع دانش‌آموزان عزیز، اولیا محترم و فرهنگیان گرامی می‌رساند، با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران و لغزندگی معابر، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان به شرح زیر خواهد بود:

فعالیت آموزشی در مقطع ابتدایی شهرستان بروجن، بخش ناغان شهرستان کیار، منطقه دیناران شهرستان اردل و امامزاده حسن شهرستان فلارد به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

فعالیت آموزشی در سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

همکاران محترم مدارس لطفاً باتوجه به شب زنده‌داری و روزه بودن بسیاری از دانش‌آموزان از برگزاری هرگونه آزمون و ارائه تکالیف سنگین خودداری و نسبت به اجرای اطلاعیه ویژه ماه مبارک رمضان اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 735307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.