آماده‌باش کامل خدمات شهری، مناطق ۸گانه و سازمان آتشن‌شانی

شهردار کرمانشاه در دستوری به معاونت خدمات شهری و محیط زیست ، سازمان آتشنشانی و مناطق هشتگانه اعلام آماده باش کامل کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه در جلسه عصر امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند _ شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه که در محل معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه برگزار شد، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه با اعلام آماده‌باش به معاونت خدمات شهری و مناطق هشتگانه اظهار کرد: خدمات شهری و آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل باشند.

وی گفت: شهرداران مناطق هشتگانه در سطح مناطق خود به صورت میدانی حضور داشته باشند و حضورشان الزامی است

شهردار کرمانشاه گفت: کلیه تمهیدات لازم را برای رفاه و آسایش شهروندان انجام دهید

در ادامه برومند نامداری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری شهرداری کرمانشاه در گزارشی اعلام کرد، مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه و سازمان آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند.

وی گفت: ماشین آلات مکانیزه و واتر چت آماده‌ها آماده هستند و یک تیم ۶۰۰ نفره از ساعت ۱۲ شب سه شنبه تا ۶ صبح روز چهارشنبه در سطح شهر حضور دارند که نظافت را انجام دهند که شهروندان روز چهارشنبه در سطح شهر آثاری از آتش بازی مشاهده نکنند.

معاون شهردار کرمانشاه گفت: با آماده باشی که معاونت خدمات شهری در چند روز اخیر برای آمادگی جهت شب چهارشنبه سوری داشتیم تا کنون ۵ کامیون لاستیک فرسوده از سطح شهر جمع‌آوری و به منطقه بازیافت در خارج از شهر منتقل شده است.

وی گفت، مقدار زیادی سرشاخه درختان و نخاله‌های ساختمانی که قابلیت اشتعال داشتند همچون ضایعات وسایل چوبی از سطح شهر جمع‌آوری شده است و

کلیه تمهیدات لازم جهت شب چهارشنبه و عید نوروز انجام شده است.

نامداری گفت: برای زیبا سازی شهر اقدام به نقاشی نقاطی از شهر نمودیم که از همشهریان تقاضا داریم در حفاظت از آنها کوشا باشند

کد خبر 735304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.