سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری به شهروندان و مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهر و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه‌ای آخرین اقدامات کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان را برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برای اقامت و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ شامگاه _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ برگزار شد.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

ستادهای هدایت مسافران نوروزی مکان خوبی برای تبلیغات شهری است

سیدامیر سامع، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در ستاد تسهیلات سفر باید کاملاً منعطف باشد.

وی با بیان اینکه ستادهای هدایت اسکان مکان خوبی برای تبلیغات شهری است، افزود: اپلیکیشن «اصفهان من» باید در ترمینال‌ها، راه‌آهن و فرودگاه‌ها شهر تبلیغ شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مرکزی برای اطلاع‌رسانی باید در نظر گرفته شود، گفت: میدان امام علی (ع) نیز باید در لیست مکان‌های برگزارکننده مراسم فرهنگی قرار گیرد.

سامع ادامه داد: بهتر است عمق دریاچه باغ فدک برای جلوگیری از حوادث احتمالی کاهش پیدا کند.

ساماندهی پیاده‌روهای اطراف دریاچه فدک

مهدی سلطان‌آقایی، مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر تکمیل خیابان لاله به دلیل بارندگی با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

وی افزود: پیاده‌روهای اطراف دریاچه زیبایی خاصی به خود گرفته است و اقدامات خوبی در این راستا انجام شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: از بیست‌وهشتم اسفند سال جاری تا پنجم فروردین سال آینده جشن‌هایی برای مسافران و گردشگران نوروزی شهر در نظر گرفته شده است.

سلطان‌آقایی گفت: ورودی باغ فدک با اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری این کلان‌شهر، جلوه خاص و زیبایی به خود گرفته است.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

ایجاد تونل نوری در باغ فدک

جمشید صادقی، رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: حدود دو ماه است که اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر شهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در موضوع بهینه‌سازی، نگهداری و تعمیرات اقدامات ویژه‌ای برای باغ فدک صورت گرفته است، افزود: سرویس بهداشتی‌های باغ فدک تعمیر و تجهیز شده است.

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اقدامات حوزه بهینه‌سازی و تعمیرات و دستورالعمل‌های ایمنی تا پایان وقت امروز تکمیل و اعلام می‌شود.

صادقی گفت: موضوعات مربوط به خدمات ایمنی و آتش‌نشانی برون‌سپاری شد.

وی ادامه داد: فاز دو دریاچه باغ فدک را آب‌گیری کردیم و مقرر شد آتش‌نشانی ایمنی این فضا را بررسی کند.

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اقدامات مختلفی در حوزه زیباسازی برای باغ فدک انجام شده است، خاطرنشان کرد: تونل نوری باغ فدک که به دریاچه منتهی می‌شود یک نمونه از این اقدامات است، همچنین سفره هفت‌سین برای عید نوروز آماده شده است و در این مجموعه نصب می‌شود.

صادقی گفت: اصلاح معابر باغ فدک تا بیستم اسفند سال جاری به پایان رسید.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و تفریحی نیز برنامه‌های متناسب با ماه رمضان برای مسافران و گردشگران نوروزی شهر در نظر گرفته شده است.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

فعالیت شبانه‌روزی آتش‌نشانان در باغ فدک

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی، مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: بهتر است که دور دریاچه باغ فدک سیم‌بکسل کشیده شود.

وی افزود: تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌کار گرفته می‌شود تا لحظات سفر خوبی را برای مسافران و گردشگران نوروزی اصفهان ایجاد کنیم.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: چهار افسر کشیک آتش‌نشانی به‌صورت شبانه‌روزی در باغ فدک فعالیت می‌کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

تمهیدات ویژه مدیریت شهری اصفهان برای سفر خوب گردشگران و مسافران نوروزی

مهدی بقایی، جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در راستای ایجاد یک سفر خوب برای گردشگران و مسافران نوروزی این کلان‌شهر، جلسات مختلف ستاد خدمات سفر برگزار شده است.

وی افزود: ۵۰ درصد رستوران‌های سطح شهر در ماه رمضان فعالیت می‌کنند و این موضوع یک معضل جدی برای شهر است.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

نصب ۱۱۰۰ فلاورباکس در سطح شهر اصفهان

امیرحسین خسروی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: سال جاری در ستاد خدمات سفر شهر هفت مسئول، ۲۸ ناظر ارشد و ۵ هزار نیروی اجرایی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۵۲۰ بازیکده جدید در شهر به بهره‌برداری رسید، همچنین نقش برجسته در رینگ سوم ترافیکی این کلان‌شهر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: موضوع نورپردازی در سه حوزه اصلی از جمله نورپردازی پل غدیر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

خسروی گفت: حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر است که از ۲۰ روز گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: حدود یک سوم از رنگ‌آمیزی شهر توسط زندانیان در مرحله اجرایی بوده، همچنین حدود ۱۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی نرده انجام شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خانه‌تکانی ۲۰۳ محله شهر با ۲۸۰۰ نفر نیرو از اوایل اسفند سال جاری آغاز شده است.

خسروی با بیان اینکه پرچین‌های خیابان‌های اصلی شهر انجام شده است، گفت: بیست‌وهشتم اسفند سال جاری ۱۱۰۰ فلاور باکس در سطح شهر نصب می‌شود.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

پارکینگ‌های اصفهان ظرفیت ۱۱۰۰۰ خودرو دارد

حمید آقایی، مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: برای نوروز سال آینده ۴۶ پارکینگ با ظرفیت پارک ۱۱ هزار خودرو در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سال جاری ۳۰۰۰ جای پارک خودرو نسبت به سال گذشته به ظرفیت این پارکینگ‌ها اضافه شد.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: پارکینگ‌های اطراف میدان امام حسین (ع) حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ خودرو ظرفیت دارد، همچنین تلاش می‌شود تا نشانی این پارکینگ‌ها در اپلیکیشن «اصفهان من» درج شود.

آقایی گفت: حدود پنج دستگاه اتوبوس گردشگری برای باغ فدک در دو خط در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت خوبی در جنوب سی‌وسه‌پل ایجاد شد و در اختیار شرکت مهندسی نیک‌اندیش قرار گرفت، ادامه داد: این اقدام موجب شده است تا ظرفیت پارکینگ‌های سطح شهر افزایش پیدا کند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ساعت کاری پارکینگ‌ها برای ایام نوروز تا ساعت ۰۱:۰۰ افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت تاکسیرانی نیز در بخش حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌شود.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

فعالیت ۳۹۰ نفر در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان

منصور سلطانی‌زاده، مسئول کمیته اداری و سرمایه انسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: تلاش شد تا بهره‌وری بیشتری از نیروی انسانی شود.

وی افزود: حدود ۳۹۰ نفر در ستاد دائمی خدمات سفر این کلان‌شهر فعالیت می‌کنند.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

تشکیل قرارگاه ستاد خدمات سفر در باغ فدک

مهدی مطیعی‌فر، معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اظهار کرد: قرارگاه اطلاع‌رسانی و رسانه ستاد خدمات سفر در باغ فدک تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان به‌صورت مستمر در باغ فدک مستقر هستند، افزود: رادیوی نوروزی در باغ فدک مستقر می‌شود، همچنین این رادیو پخش زنده همزمان در ناژوان و صفه دارد.

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: برنامه تلویزیونی از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری آغاز می‌شود.

مطیعی‌فر گفت: اخبار ستاد خدمات سفر توسط خبرنگاران در خبرگزاری ایمنا تولید شده و برای رسانه‌های مختلف ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با محوریت سامانه «اصفهان من» ادامه داد: نیروهای راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شوند.

سرویس‌دهی ۵ اتوبوس گردشگری باغ فدک به مسافران نوروزی / نصب ۵۲۰ بازیکده در شهر اصفهان

روح‌الله ابوطالبی، مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: تمام هماهنگی‌ها با سپاه و نیرو انتظامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی در نقاط گردشگری حضور دارند، افزود: ۱۷ ستاد احیا در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ایستگاه‌های فرهنگی نیز در این برنامه فعالیت می‌کنند، گفت: هر منطقه موظف شد از صبح تا ساعت ۱۸:۰۰ از محل‌های صرف غذا ویژه مسافران نگهداری کند.

کد خبر 735298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.