برخورد قاطع پلیس با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه / دستگیری ۷ فرد متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۱۹۲۴ عدد مواد محترقه و دو کیلو و ۷۸۰ گرم مواد اولیه ساخت ترقه‌های دست‌ساز در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مرتضی هادیان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه دست‌ساز و پرخطر توسط افرادی سودجو در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با شناسایی چند واحد صنفی و منزل مورد نظر و در چند عملیات جداگانه، طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده موفق به کشف دو کیلو و ۷۸۰ گرم انواع مواد اولیه ساخت ترقه‌های دست ساز و تعداد ۱۹۲۴ عدد ترقه غیر مجاز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به شناسایی هفت فرد متخلف و معرفی آنها به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: والدین در این ایام باید کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش یا نگهداری مواد محترقه غیرمجاز و خطرآفرین مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 735280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.