برگزاری ویژه برنامه «گود و ماه» در رشته ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی اصفهان

رئیس اداره ورزش محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به‌صورت ویژه برای برگزاری ویژه برنامه «گود و ماه» در رشته ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی برنامه‌ریزی کردیم، چراکه رسم دیرینه زورخانه‌گردی در ماه رمضان و بهار قرآن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن رویگری امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در نشست خبری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار کرد: از سه ماه گذشته جلسات متعددی با هیئت‌های مختلف ورزشی برگزار کردیم و برنامه‌ریزی لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از رقابت‌ها را با همفکری کارشناسان تخصصی داشتیم.

وی با بیان اینکه مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ۳۰ رشته برای آقایان و ۲۵ رشته برای بانوان اجرا می‌شود، افزود: سال جاری شاهد افزایش رشته‌های ورزشی و افزایش کمی ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان هستیم، به‌طوری که شاهد افزایش بیش از ۷۵ درصدی حضور ورزشکاران در این دوره از مسابقات هستیم.

رئیس اداره ورزش محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال طبق آئین نامه برگزار می‌شود، تصریح کرد: رشته‌های کشتی، مچ اندازی، واترپلو، بوکس و دوچرخه‌سواری از جمله رشته‌هایی است که برای بانوان در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: تمام مسابقات در پنج رده سنی خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود و جوایز نقدی در رشته‌های توپی در نظر گرفته شده است.

رویگری گفت: به‌صورت ویژه برای برگزاری ویژه برنامه «گود و ماه» در رشته ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی برنامه‌ریزی کردیم، چراکه رسم دیرینه زورخانه‌گردی در ماه رمضان و بهار قرآن است و این رسم دیرینه را معاونت ورزشی تفریحی شهرداری و دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی به‌طور ویژه نگاه می‌کند.

کد خبر 735256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.