اجرای محور وسط پل صاحب روضات در ۱۸ روز/ تکمیل پروژه تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ + فیلم

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب‌روضات گفت: این پروژه شامل سه محور اصلی، دو فونداسیون در دو طرف و یک فونداسیون در محور وسط است که توانستیم در مدت زمان کمتر از ۱۸ روز هفت ستون و فونداسیون به‌طول ۱۵ متر، ارتفاع ۱.۵ متر و عرض پنج متر را اجرا کنیم.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه پل صاحب روضات در بزرگراه شهید خرازی در حال انجام است و برای اجرای فونداسیون‌های دو طرف ابتدا باید دیوارهای کندروها در قسمت بالایی به‌صورت کامل تخریب می‌شد تا بتوانیم کوله‌های بتنی و نشیمن‌گاه‌های تیرهای پیش‌ساخته را اجرا کنیم.

وی افزود: این موضوع موجب می‌شد که تأسیسات فاضلاب، فیبر نوری و لوله آب ۳۰۰ میلی‌متری موجود در کندروی بزرگراه شهید خرازی تحت شعاع قرار گیرد و علاوه بر ترافیک سنگین در کندروی این بزرگراه، مغازه‌های اطراف بسته شود، بنابراین با پیگیری‌های مکرر و بازبینی طرح‌ها، قرار شد حفاری و اجرای شمع در بستر فونداسیون را در کنار شانه‌های خاکی انجام دهیم و پروژه به‌صورت پیش‌ساخته اجرا شود.

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب‌روضات خاطرنشان کرد: این پروژه با طول ۳۲ متر و عرض ۳۰ متر، شامل سه محور اصلی، دو فونداسیون در دو طرف و یک فونداسیون در محور وسط است که یکی از مراحل سخت احداث آن محور وسط بود و توانستیم در مدت زمان کمتر از ۱۸ روز، هفت ستون و فونداسیون به‌طول ۱۵ متر، ارتفاع ۱.۵ متر و عرض پنج متر را اجرا کنیم.

امینی با بیان اینکه هدف اصلی احداث پل صاحب روضات، دسترسی و اتصال ضلع شرق بزرگراه شهید خرازی به ضلع غربی است، ادامه داد: از دیگر اهداف آن بهبود و دسترسی در دو سمت بزرگراه و ارتباط بین خیابان‌های بهستان و صاحب روضات به منظور کاهش ترافیک پل جهاد است.

وی با بیان اینکه تقاطع جهاد یکی پرترددترین تقاطع‌های بزرگراه شهید خرازی است که با احداث پل صاحب‌روضات توانستیم ترافیک آن را کاهش دهیم، تصریح کرد: کاهش ترافیک پل صمدیه با احداث پل صاحب روضات محقق شد و دسترسی خیایان کاشانی به بهستان انجام شد.

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب‌روضات ضمن قدردانی از شهروندان که در اجرای این پروژه همراهی کردند، ادامه داد: این پروژه تا بیست‌وپنجم اسفند تکمیل و در دسترس شهروندان و گردشگران خواهد بود.

کد خبر 735241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    2 1
    آفرین به همتتان،دورود برشرفتان،کارخوب قابل ستایش است.فعل توانستن را به بهترین نحو به اجرا درآوردند.