ضرورت اعمال مدیریت واحد در پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

تصمیمات مدیریتی ویژه برای پیشبرد و پیشرفت پروژه در جلسه سه ساعته شهردار اراک در محل پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا که با حضور معاونان و مدیران ارشد شهرداری، مشاور و نماینده پیمانکار برگزار شد، اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در جلسه و نشست شهردار اراک با معاونان و مدیران ارشد شهرداری، مشاور و پیمانکار پروژه منطقه گردشگری نور الشهدا که پیش از ظهر امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ برگزار شد، با بررسی آخرین وضعیت پروژه و هم اندیشی پیرامون مسائل و مشکلات موجود، تصمیمات مدیریتی ویژه برای پیشبرد و پیشرفت این پروژه مهم شهری اتخاذ شد.

علیرضا محمودی، شهردار اراک با تاکید بر اولویت‌بندی برنامه‌های اجرایی در پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مهم در این پروژه، ایجاد و حفظ و نگهداری فضای سبز است.

وی افزود: نیاز است نگاه ویژه‌ای به نوع درختکاری و اصلاح و تغییر خاک شود تا شاهد یک فضای با طراوت و زیبا فضای سبز در این منطقه باشیم.

شهردار اراک تاکید کرد: باید بازتعریف مسائل عمرانی پروژه از مواردی باشد که در پیشرفت پروژه تأثیر گذار است.

به گزارش ایمنا، ایجاد یک ساختار توانمند با مدیریت واحد، انجام عملیات عمرانی در مسیرهای ورودی و خروجی، پارکینگ‌ها و پارکینگ مقابل بیمارستان امام خمینی (ره)،مسیر راهپیمایی و پیاده راه، احداث رینگ اطراف منطقه گردشگری نور الشهدا، ساماندهی کارگاه عمرانی در محل پروژه برای استقرار مصالح عمرانی، تجهیزات و ماشین آلات، ارتقا کیفیت خاک برای کاشت درخت، از تصمیمات مدیریتی شهردار اراک در جلسه سه ساعته امروز برای پیشرفت و پیشبرد پروژه منطقه گردشگری نور الشهدا بود.

کد خبر 735192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    باسلام این منطقه اگر دست شهرداری تهران بود تا الان صد باره ساخته شده بود ولی در اراک با این همه فضا برای توسعه فضای سبز مدیریت شهری هنوزنتوسته یک چنین پروژ ه ای به اتمام بروسنه این مطالبه مردم شهر اراکه ،برای اتمام این پروژه میشه از بخش خصوصی کمک گرفت با ایجاد انگیزه اقتصادی،بهره برداری از هتل اطلس که چند ساله افتتاح شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده، مبلمان پارک‌ها منطقه الهیه حافظیه ،باید از دستگاه‌های آلوده کننده شهر به جهت اتمام پروژه‌ها کمک گرفت .