استقبال از نمایشگاه زنان و تولید ملی بی‌سابقه بوده است

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» که شانزدهم اسفند فعالیت خود را در بوستان گفت‌وگو آغاز کرده، با استقبال بی‏‌سابقه شهروندان همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مریم اردبیلی امروز _یکشنبه بیست و یکم اسفند_ در بازدید از بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» اظهار کرد: نمایشگاه «زنان و تولید ملی» در واقع قاب توانمندی‌ها و تولیدات زنان پرتوان شهر تهران با اولویت بانوان سرپرست خانوار است تا دست‌آفریده‌های خود را در معرض نمایش و فروش قرار دهند.

وی با اشاره به تفاوت بیستمین دوره نمایشگاه «زنان و تولید ملی» در مقایسه با سال‌های گذشته افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ متر در نمایشگاه بوستان گفت‌وگو و ۱۳ ایستگاه پرتردد مترو و شش بوستان پرتردد در سطح شهر تهران به طور هم‌زمان برپا شده و تولیدات بالغ بر ۳۶۰۰ نفر بانوی تولیدکننده را به معرض فروش گذاشته است.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: بیستمین نمایشگاه، مشتمل بر تعداد زیادی از مشاغل خرد، خانگی و متوسط است.

وی با اشاره به تعداد کسب و کارها در این دوره از نمایشگاه تصریح کرد: ۸۲۴ کسب و کار در مجموعه نمایشگاهی، تولیدات خود را برای شهروندان عرضه می‌کنند.

اردبیلی اضافه کرد: بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» که تا بیست و پنجم اسفند سال جاری برگزار می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی برای شهروندان و خانواده‌ها است که در یک فضای مناسب در مرکز شهر حضور پیدا کنند و هم شاهد توانمندی‌های زنان شهرمان باشند و هم مایحتاج شب عید خود را از تولید به مصرف و با هزینه حداقلی و به طور مستقیم تهیه کنند.

کد خبر 735191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.