دریافت ۴ شکایت در هیئت اجرایی انتخابات اصفهان/ اصل بی‌طرفی در تمام فرایندها رعایت شد

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه اصل بی‌طرفی و رعایت مّر قانون در تمام فرایندهای انتخابات توسط دست‌اندرکاران رعایت شده است، گفت: در موعد قانونی تنها چهار شکایت در هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دریافت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی طی گفت‌وگویی ضمن تشکر از مردم فهیم اصفهان برای حضور پای صندوق‌های رأی، پیرامون شکایات رسیده به این حوزه انتخابیه اظهار کرد: با پایان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در موعد قانونی، شکایات رسیده در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند تنها چهار مورد بوده که در جلسه‌ای در هفته گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با تکذیب شایعات مبنی بر اینکه شکایات زیادی برای حوزه انتخابیه اصفهان وجود دارد، اعلام کرد: کل شکایات رسیده در هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان چهار مورد و شکایات واصله هیئت نظارت حدود ۱۰ مورد بوده که در این میان تعدادی مشترک می‌باشد.

فرماندار اصفهان پیرامون شایعه اعزام تیم‌های بازرسی از طرف شورای نگهبان برای بررسی تخلفات عنوان کرد: چنین موضوعی صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع چهار شکایات واصله در موعد قانونی، پس از بررسی در جلسه مشترک هیئت نظارت و هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان یک شکایت پذیرفته نشد و سه شکایت باقی مانده نیز به علت ارائه نشدن مستندات در بعضی از بندها رد شد و دیگر بندهای شکایات در دست بررسی است.

احمدی از عموم شهروندان خواست که به شایعات توجه نکرده و از گروه‌های مختلف سیاسی تقاضا کرد ضمن پرهیز از دامن‌زدن به شایعات، شیرینی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به کام مردم تلخ نکنند.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: اصل بی‌طرفی و رعایت مّر قانون در تمام فرایندهای انتخابات توسط دست‌اندرکاران رعایت شده است.

کد خبر 735185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.