آماده‌باش ۲۹ پایگاه اورژانس کاشان در نوروز ۱۴۰۳

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آماده‌باش ۲۹ پایگاه اورژانس کاشان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

مهرداد فرزندی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۱۸۰ کارشناس عملیاتی اورژانس ۱۱۵ در قالب ۲۹ پایگاه زیر نظر این دانشگاه آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: تمام بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در تعطیلات نوروزی در جاده‌ها افزود: تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث رانندگی و ترافیکی در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: به‌جز پایگاه‌های اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس نیز برای ارائه خدمات در آمادگی کامل هستند.

فرزندی‌پور با اشاره به آمادگی بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات اورژانسی خاطرنشان کرد: شش بیمارستان دولتی و دو بیمارستان غیردولتی در کاشان و آران و بیدگل آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: مسافران و شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد اورژانسی از قبیل تصادفات، مشکلات قلبی و تنفسی، اورژانس‌های گوارشی (خون‌ریزی گوارشی همراه با استفراغ خونی) درد شکم، ضربه شدید به شکم، زنان و زایمان با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

کد خبر 735148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.