آغاز طرح کنترل هوشمند مجرمان سابقه‌دار

طرح کنترل هوشمند مجرمان سابقه‌دار امروز (دوشنبه) با حضور، رئیس پلیس آگاهی فراجا، فرمانده انتطامی تهران بزرگ و فرمانده کل انتظامی کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در ماه‌های گذشته و پس از تأکیدهای رئیس قوه قضائیه بر مقابله با سرقت و سارقان به‌ویژه سارقین حرفه‌ای و سابقه‌دار و با همکاری فراجا مقرر شد تا سارقان سابقه‌دار (که تعدد جرم دارند) به‌وسیله «پابند و دستبند الکترونیک» مورد کنترل قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور نیز اواخر دی ماه خبر داده بود که در هماهنگی با فراجا، به‌زودی پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار در سراسر کشور با قاطعیت اجرا می‌شود.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی نیز در رابطه با این طرح گفته بود که مجرمان سابقه‌داری که بیش از سه فقره سرقت انجام دادند با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح ابتدا به‌صورت آزمایشی در سطح چند استان انجام می‌شود، اظهار داشت: این برنامه پس از اجرا در استان‌های مورد اشاره در کل کشور اجرا خواهد شد.

در همین راستا صبح امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در مراسمی با حضور، رئیس پلیس آگاهی فراجا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و فرمانده کل انتظامی کشور، طرح کنترل هوشمند مجرمان سابقه‌دار آغاز شد.

کد خبر 735136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.