آزادراه منجیل-رودبار بار ترافیک ورودی گیلان را کاهش می‌دهد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه پروژه آزادراه منجیل-رودبار یکی از پروژه‌های ملی و مهم دولت است، گفت: مسافران همواره برای سفر به گیلان به ویژه در پیک مسافرت‌های نوروزی با معضل ترافیک مواجه بودند که با افتتاح این پروژه بار ترافیکی در ورودی گیلان کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محسن منصوری صبح امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در آئین بهره‌برداری از هشت کیلومتر از پروژه باقی‌مانده آزادراه رشت-قزوین در محدوده رودبار اظهار کرد: حامل سلام و پیام رئیس‌جمهور به مردم گیلان هستم و وی به علت تداخل برنامه‌ها نتوانست به این مراسم برسد.

وی از سفر رئیس‌جمهور به گیلان در اوایل سال آینده خبر داد و افزود: اهمیت پروژه آزادراه رشت - قزوین و تکمیل و بهره برداری این پروژه برای نوروز ۱۴۰۳ از تأکیدات دولت سیزدهم بود که به سرانجام رسید.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت در پایان پروژه‌های نیمه‌تمام اهتمام ویژه دارد، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم یک پروژه نیمه‌تمام دیگر را تکمیل و افتتاح کرد.

منصوری با اشاره به اهمیت پروژه باقیمانده آزادراه رشت-قزوین اضافه کرد: پروژه باقیمانده آزادراه از نظر اجتماعی و اقتصادی برای گیلان و کشور از اهمیت برخوردار است.

وی افتتاح پروژه آزادراه منجیل-رودبار یکی از پروژه‌های ملی و مهم دولت دانست و گفت: مسافران همواره برای سفر به گیلان به ویژه در پیک مسافرت‌های نوروزی با معضل ترافیک مواجه بودند که با افتتاح این پروژه بار ترافیکی در ورودی گیلان کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، آزادراه منجیل-رودبار هشت کیلومتر از پروژه باقی‌مانده آزادراه قزوین-رشت امروز با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید. آزادراه منجیل-رودبار به طول ۸.۲ کیلومتر، پنج کیلومتر پل و تونل است و طولانی‌ترین پل بزرگراهی به طول ۱۲۵۰ متر را در خود دارد.

کد خبر 735097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.