توزیع بیش از ۷۰۰۰ تن کالاهای اساسی در کرمانشاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۷۰۰۰ تن کالای اساسی شامل انواع برنج و شکر در استان در قالب طرح‌های مختلف از جمله ضیافت ماه مبارک رمضان، تنظیم بازار و ماه‌های محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی ملکشاهی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تأمین و توزیع کالاهای اساسی از وظایف اصلی شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران و به طبع آن ادارات‌کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها است.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن بیش از ۷۳۷۳ تن انواع کالاهای اساسی شامل ۹۶۲ تن برنج پاکستانی، ۶۰ تن برنج تایلندی رده «ب»، ۵۰۰ تن برنج تایلندی هومالی، ۳۴۴۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۲۴۱۱ تن شکر سفید با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان به‌منظور کنترل قیمت‌ها و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف هم‌استانی توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه دولت در خصوص تنظیم بازار شب عید کالاهای اساسی در استان کرمانشاه و نظارت شدید بر این بازار از توزیع بیش از ۴۵۱ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید در قالب طرح‌های ایام پایانی سال و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کالاهای اساسی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان و سایر فروشگاه‌های معتبر و بزرگ سراسر استان به دست مصرف‌کنندگان واقعی خواهد رسید.

ملکشاهی از وجود ذخایر مناسب برنج و شکر در انبارهای کالاهای اساسی غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد و تصریح کرد: تمام اقلام کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی در سطح استان توزیع خواهد شد.

کد خبر 735088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.