۱۴۰۲ سالی موفق برای اسکیت بود

سرمربی تیم ملی اسکیت گفت: هیئت اسکیت استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت یک سال ماندگار شد؛ امیدوارم در سال ۱۴۰۳ سالی طوفانی برای اسکیت داشته باشیم.

احسان حبیب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آئین تجلیل از قهرمانان اسکیت پس از شش سال به همت هیئت اسکیت برگزار شد و به نوعی تزریق امید و غرور به ورزشکاران است. برنامه‌های این‌چنینی سبب می‌شود مربی، داور و بازیکن دلگرم باشند.

وی افزود: شعار اصلی هیئت اسکیت «اصفهان پایتخت اسکیت» است و با توجه به دستاوردهایی که در سال‌های گذشته این هیئت در کارنامه خود ثبت کرده است شعار برازنده‌ای به‌شمار می‌رود. سال جاری برای نخستین‌بار ترانه احمدی موفق به کسب مدال مسابقات آسیایی هانگژو شد، همچنین برای نخستین‌بار رضا لسانی و رومینا سالک رنکینگ یک و دو جهان را به خود اختصاص دادند. ناگفته نماند که رضا لسانی مدال طلای جهان و ترانه احمدی مقام برنز جهان را نیز کسب کردند؛ در جام‌جهانی فرانسه بیش از ۹ مدال به دست آوردیم و برای نخستین‌بار توانستیم در مسابقات تیمی پسران به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم و در بخش تیمی دختران نیز به دلیل اشتباهات داوری سکوی دوم جهان را به خود اختصاص دادیم.

سرمربی تیم ملی اسکیت تصریح کرد: در بخش سرعت اعزام به مسابقات کاپ ایتالیا را داشتیم و در این تورنمنت نیز بازیکنان دست به افتخارآفرینی زدند. در بخش هاکی برای بانوان و آقایان تیم ملی تشکیل شد. همچنین در قسمت رول‌بال بازیکنان اصفهانی در تیم ملی حضور داشتند. در زمینه آلپاین نیز ورزشکاران موفق به کسب مدال‌های بسیاری شدند.

وی ادامه داد: هیئت اسکیت استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت یک سال ماندگار شد، امیدوارم در سال ۱۴۰۳ سالی طوفانی برای اسکیت داشته باشیم.

کد خبر 735063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.