آماده‌باش ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرکرد در چهارشنبه آخر سال/ تاکنون هیچ حادثه‌ای رخ نداده

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد گفت: ایستگاه های پنجگانه آتش نشانی شهرکرد به همراه گشت های سیار، در چهارشنبه آخر سال در حالت آماده باش کامل هستند.

عنایت الله رهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ظرفیت تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی شهرکرد در چهارشنبه آخر سال بیشتر می‌شود. همچنین گشت‌های ویژه از عصر روز چهارشنبه در مناطق شهری شهرکرد آماده مقابله با حریق و حوادث هستند که در این راستا ۱۰ اکیپ سیار و ۵ اکیپ ثابت در مناطق مختلف شهر مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمار حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته را ۳۵ مورد بوده است افزود: در ایام منتهی به چهارشنبه این هفته ایستگاه‌های آتش نشانی شهرکرد در چند شیفت، آماده کنترل هرگونه حادثه در سطح شهر هستند و خوشبختانه تا به اکنون هیچ‌گونه حادثه‌ای مربوط به ایام منتهی به چهارشنبه آخر گزارش نشده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد ادامه داد: به شهروندان شهرکرد توصیه می‌شود از روشن کردن حریق در سطوح شیب دار پرهیز کنند و در صورت روشن کردن آتش، حتماً این کار را بر روی سطوح خاکی و بتونی انجام دهند.

رهنورد تصریح کرد: از اقداماتی از قبیل پرت کردن مواد آتش زا به داخل منازل و اماکن، باز گذاشتن درب و پنجره، عدم قرار دادن وسایل و لوازم قابل اشتعال در بالکن، وفضای های باز و بام منازل خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خطر ضمن حفظ خونسردی خود، با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس بگیرند تا کادر آتش نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه برسانند.

کد خبر 735020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.