کاهش ۲۰ درصدی قیمت‌ها در نمایشگاه‌های بهاره

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: قیمت‌ها در نمایشگاه‌های بهاره باید حداقل ۲۰ درصد از قیمت بازار کمتر باشد و نظارت‌ها در این خصوص صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری در نشست تنظیم بازار استان اظهار کرد: در تمام شهرهای استان بازارچه‌های بهاری شکل بگیرید و این بازارچه‌ها به مرور تبدیل به بازارچه‌های دائمی شوند، معمول قیمت‌ها در بازارچه‌ها پایین‌تر از بازار است و این موضوع می‌تواند رضایتمندی ایجاد کند.

وی افزود: قبل از عید نوروز نمایشگاه‌های بهاره به صورت یک کار مشترک شکل بگیرد و تولیدات روستایی، عشایری و خانگی در این نمایشگاه‌ها عرضه شود، همچنین میوه و تره‌بار با قیمت پایین‌تر از بازار نیز باید در این نمایشگاه وجود داشته باشد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: قیمت‌ها در نمایشگاه‌های بهاری حداقل ۲۰ درصد از قیمت بازار کمتر باشد و نظارت‌ها در این خصوص صورت پذیرد.

حیدری عنوان کرد: تمام کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان به‌موقع و پیش از تعطیلات تأمین شود و کمبودی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت برای طرح فجرانه ۱۰ همت بودجه در نظر گرفته است، تاکید کرد: طرح فجرانه یک اتفاق بزرگ و بی‌سابقه در کشور بود و اقلام زیادی در محدوده زمانی کم به سفره‌های مردم هدایت شد.

غلامعلی حیدری یادآور شد: چهارمحال‌وبختیاری در طرح فجرانه دولت از استان‌های پیشرو بود و ۹۵ درصد از خانوارهای مشمول استان کالا خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم در مورد این طرح به مردم داده شود و فروشگاه‌های مجری گسترش پیدا کنند.

کد خبر 735017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.