دانش آموزان آسیب پذیر نیازمند حمایت خیران هستند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان خانواده‌های آسیب پذیر نیازمند حمایت خیرین برای ادامه تحصیل و تأمین معیشت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، وجیهه فاضل امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در مراسم اهدا بسته‌های حمایتی و هدیه‌های نوروزی دانش آموزان نیازمند تیران و کرون اظهار کرد: بیش از ۶ هزار دانش آموزان استان اصفهان تحت پوشش نهادهای حمایتی و خیریه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه برخی از این خانواده‌ها کمتر از حمایت‌های مراکز خیریه بهره می‌گیرند، افزود: خیرین با حمایت‌های خود از دانش آموزان نیازمند دو تیم سعی کرده‌اند تا این قشر در کنار دیگر افراد به راحتی زندگی کنند و نیازهای آنان تأمین شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: نیازهای این دسته از دانش آموزان را باید مورد توجه قرار داد تا اینکه با چالش و آسیب کمتری روبرو شوند و شور و نشاط داشته باشند.

فاضل حمایت خیرین و مراکز خیریه در سراسر استان اصفهان از دانش آموزان نیازمند را مورد توجه خواند و ادامه داد: همین کمک‌ها مانع از ترک تحصیل دانش آموزان شده است.

راه اندازی مرکز نیکوکاری در آموزش و پرورش تیران

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون در ادامه این جلسه به فعالیت‌های حمایتی که از دانش آموزان نیازمند صورت می‌گیرد اشاره کرد و گفت: راه اندازی مرکز نیکوکاری در این اداره باعث شده تا جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام و توسط مدیران و معلمان در بین دانش آموزان توزیع شود.

حسین صائبی افزود: ۱۸۰۰ دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد از حمایت‌های مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش بهره مند می‌شوند که کمک به تأمین نیازهای تحصیلی و هزینه‌های زندگی آنان از جمله حمایت‌های این نهاد است.

وی همکاری دیگر دستگاه‌های اداری در کاهش هزینه‌های دانش آموزان خانواده‌ها را مهم خواند و یادآورشد: برخی از هزینه‌ها قابل کنترل بوده امکان صرفه‌جویی وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: مدیریت برخی از هزینه‌ها و جلوگیری از رشد فزاینده می‌تواند برای رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌ها کارساز باشد.

کد خبر 734952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.