ورزشکاران سمبل و الگوی اخلاقی جامعه هستند

مدیر اداره کل ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران امروزه به عنوان قهرمان و یک سمبل در جامعه شناخته می‌شوند و بی‌شک آینده ایران توسط آن‌ها ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد محمدی امروز _ یکشنبه بیستم اسفند _ در مراسم تجلیل از قهرمانان اسکیت اظهار کر: خوشبختانه رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است و جای افتخار دارد که در بخش آقایان و بانوان مربیان و ورزشکاران ملی اصالت اصفهانی دارند.

وی افزود: ورزشکاران امروزه به عنوان قهرمان و یک سمبل در جامعه شناخته می‌شوند و بی‌شک آینده ایران توسط آن‌ها ساخته خواهد شد. قطعاً انتظار می‌رود ورزشکاران ما الگویی برای اخلاق و شخصیت در جامعه باشند. دوره‌های مقام آوری و قهرمانی کوتاه است، اما باید در این بازه رشد اخلاقی نیز در اولویت قرار بگیرد. امیدوارم رشته اسکیت بیش از این دست به افتخار آفرینی بزند و بی‌شک چنین امر مهمی دور از دسترس نیست چراکه استان اصفهان پتانسیل بالایی در این رشته ورزشی دارد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: تلاش ما در اداره کل ورزش و جوانان این است که فضای فعالیت ورزشکاران در بهترین، امن‌ترین و آرام‌ترین حالت ممکن باشد تا شاهد افتخار آفرینی آن‌ها باشیم.

کد خبر 734912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.