شورای ششم مفتخر به تقویت و اجرای پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شورای ششم مفتخر است که تقویت زیرساخت‌های شهری را مجدانه دنبال کرده و احداث خطوط مترو و تصفیه‌خانه پرکندآباد مصداق بارز این گفته است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، ظهر امروز _بیستم اسفند_ ایمان فرهمندی در آئین بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه مترو الندشت و سه پله اضطراری در خط دو، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که اتفاق مهم دیگری را در خطوط ریلی مشهد، با همت شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) شاهد هستیم.

وی گفت: همکاری شهرداری مشهد و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) توسعه یافته و مشارکت با این مجموعه در پروژه خط انتقال پساب پرکندآباد را داریم که نقش مهمی برای تأمین آب مورد نیاز فضای سبز دارد.

شورای ششم مفتخر به تقویت و اجرای پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: شورای ششم مفتخر است که تقویت زیرساخت‌های شهری را مجدانه دنبال کرده و احداث خطوط مترو و تصفیه‌خانه پرکندآباد مصداق بارز این گفته است‌.

فرهمندی با بیان اینکه برخی پروژه‌های عمرانی با اهمیت شهر مثل پل دهرود، پل شهید باهنر و تقاطع غیرهمسطح شهید میرزایی، چپگرد پیامبر اعظم (ص) و تقاطع ۴ سطحی آزادگان را مجدانه دنبال کردیم تا به نتیجه برسد، تصریح کرد: از سوی دیگر پروژه‌هایی چون بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، شبکه جداسازی آب شرب از آب خام، تقاطع انقلاب اسلامی و اتصال به نماز و چندین پروژه دیگر را هم کلنگ‌زنی کردیم.

وی گفت: با پشتیبانی شهرداری درصدد هستیم که پرونده حفاری خطوط مترو را در این دوره به پایان برسانیم و ایستگاه سلامت خط ۲ نیز سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود؛

فرهمندی در پایان اظهارکرد: از همت شهرداری، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، آستان قدس رضوی و هر مجموعه‌ای که به سهم خود در جهت ارائه خدمات شایسته‌تر به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در تلاش است، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

کد خبر 734904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.