آمادگی ناوگان حمل‌ونقل خراسان شمالی با ۹ هزار صندلی در نوروز

مدیرکل راهداری خراسان شمالی از آمادگی ناوگان حمل و نقل استان با ۹ هزار صندلی برای خدمت‌رسانی به مسافران طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مشتری امروز _ یک شنبه بیستم اسفند _ در رزمایش طرح نوروزی اظهار کرد: ۸۰۰ دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه عمومی با ۹ هزار صندلی طی ایام طرح نوروزی در خراسان شمالی برای جا به جایی مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: طرح کنترل ناوگان قبل از شروع طرح با همکاری پلیس راه، نظارت بر پیش فروش بلیت، استقرار میز خدمت در پایانه‌های مسافربری و ممنوعیت صدور دربستی صورت وضعیت جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: تنظیم حرکت ناوگان بعد از زمان افطار و توقف در هنگام سحر، کنترل و پایش سفرها با استفاده از سامانه‌های در اختیار و بازدید مشترک با دستگاه‌های مرتبط برای نظارت بر امور شرکت‌ها از دیگر برنامه‌های این اداره کل در اجرای طرح نوروزی است.

مشتری بیان کرد: ۲۰۱ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۱۲۴ اپراتور، ۲۲ راهدارخانه، ۲۱ تیم در ایام طرح نوروزی در طول محورهای استان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 734901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.