اصفهان پایتخت اسکیت ایران است

رئیس هیئت اسکیت گفت: افتخار آفرینی ورزشکاران ثابت کرد اصفهان پایتخت اسکیت ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرام اکبری امروز _ یکشنبه بیستم اسفند _ در مراسم تجلیل از قهرمانان اسکیت اظهار کرد: ابتدا خدمت تمام افرادی که در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند خیر مقدم عرض می‌کنم. بی‌شک سال ۱۴۰۲ پر افتخار ترین سال اسکیت اصفهان بود چراکه ورزشکاران ما در عرصه‌های بین المللی افتخار آفرینی کردند. اولین مدال بزرگسالان جهان در تاریخ اسکیت توسط رضا لسانی کسب شد. همچنین اولین مدال تاریخ اسکیت در مسابقات آسیایی توسط ترانه احمدی به دست آمد و در مسابقات جهانی نیز موفق به کسب سه مدال شدیم.

وی افزود: در زمینه اسکیت سرعت که مسابقات آن به میزبانی ایتالیا بود ۹ مدال توسط بازیکنان اصفهانی در رده نونهالان و نوجوانان کسب شد و این افتخار آفرینی‌ها ثابت کرد اصفهان پایتخت اسکیت ایران است.

اکبری تصریح کرد: حدود شش ورزشگاه سازمان‌یافته، شش هزار ورزشکار و ۴۰۰ داور و مربی فعال در عرصه اسکیت داریم و تمام تلاش خود را برای حمایت از قهرمانان به کار گرفته‌ایم. تا کنون حدود ۲۵۰ میلیون تومان هدایای نقدی را اهدا کرده‌ایم و امروز نیز همین مقدار تقدیم ورزشکاران خواهد شد. همچنین مبلغ ۳۰ میلیون تومان به قهرمانان جهان اهدا می‌شود. از خانم کلاهدوزان تشکر می‌کنم که با وجود عضویت در شورای شهر در هیئت اسکیت قبول زحمت کردند.

وی ادامه داد: تمام افتخارات اسکیت جهان به غیر از سهمیه المپیک را کسب کرده‌ایم و با برنامه‌ریزی مناسب سهمیه المپیک لس آنجلس را نیز به کارنامه ورزشی استان اصفهان اضافه خواهیم کرد. امیدوارم با حمایت اهالی ورزش زیر ساخت‌ها فراهم شود تا به این مهم دست پیدا کنیم.

رئیس هیئت اسکیت یادآور شد: به عملکرد ریاست دانشگاه اصفهان انتقاد می‌کنم چراکه از ترانه احمدی که دانشجوی همین دانشگاه است و دست به افتخار آفرینی در عرصه بین المللی زد تجلیل نشد و امیدوارم این روند بهبود پیدا کند.

کد خبر 734895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.