آغاز طرح ترافیکی نوروز با بکارگیری ۲۴۰ تیم گشتی از ۲۴ اسفند

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طرح ترافیکی انتظامی ویژه نوروز با بیش از ۲۴۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس و همچنین تمامی دستگاه‌ها از جمله اداره راه، هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین سال جدید اجرایی شود.

سامان غنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی و با توجه به برگزاری رزمایش ترافیکی ویژه نوروز اظهار کرد: رزمایش ترافیکی- انتظامی ویژه نوروز نمادی از عزم جدی پلیس و دیگر ارگان‌های خدمات‌رسان برای سفری ایمن در سطح استان است.

وی با اشاره به رزمایش ترافیکی- انتظامی ویژه نوروز ۱۴۰۳ از آمادگی صددرصدی برای خدمات رسانی مضاعف به مسافران خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: با همدلی و همکاری خوبی که وجود دارد شاهد امن‌ترین سفرها در سطح استان خواهیم بود.

غنی‌زاده ادامه داد: پلیس و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در طرح زمستانی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دادند و امیدواریم در رزمایش طرح نوروزی نیز همین موفقیت حاصل شده و شاهد خدمتگزاری روز افزون به شهروندان و دیگر مسافران نوروزی باشیم.

وی تصریح کرد: در این طرح بیش از ۲۴۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس و همچنین تمامی دستگاه‌ها از جمله اداره راه، هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی، از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین سال جدید با هدف تسهیل در شد و آمدی، روان‌سازی ترافیک و رسیدگی به موقع به تصادفات و کاهش تصادفات حضور خواهند داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از شانه خاکی و حرکات مارپیچ از جمله خطوط قرمز پلیس بوده و اگر راننده‌ای این حرکات را انجام دهد خودروی وی توقیف خواهند شد.

کد خبر 734886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.