تصاحب صدر به قیمت یک برد و باخت

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای بم، ایلام، تهران، کرج و سنندج دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا _دوشنبه، بیست‌ویکم اسفند_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای بم، ایلام، تهران، کرج و سنندج دنبال می‌شود. مهمترین اتفاق این هفته تقابل دو تیم خاتون بم و ملوان برای تصاحب صدر جدول است. در صورتی که ملولن مقابل حریف ایلامی به پیروزی برسد و خاتون برابر سپاهان شکست بخورد، صدر در دست دختران انزلی قرار می‌گیرد.

خاتون بم – سپاهان اصفهان

حساس‌ترین دیدار هفته در بم با میزبانی خاتون بم از سپاهان دنبال می‌شود. شاگردان جعفری با ۱۱ برد و ۳۶ امتیاز صدر نشین و مدافع عنوان قهرمانی‌اند و شاگردان اردلان نیز با ۷ برد و ۲۶ امتیاز در پله چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند. دیدار این هفته سپاهان خاتون برای تیم ملوان نیز حائز اهمیت است زیرا تیم خاتون مغلوب شود و ملوانی‌ها به پیروزی برسند، می‌توانند صدر را از تیم بمی بگیرند و در صورتی که این دیدار به تساوی برسد دو تیم بم و انزلی هم امتیاز می‌شوند.

در هفته گذشته سپاهان میهمان تیم سیرجان بود که به تساوی بسنده کرد و در طرف دیگر خاتون بم نیز میهمان تیم نماینده البرز بود که موفق شد با چهار گل به پیروزی برسد. خاتون تا کنون طعم شکست را در لیگ امسال نچشیده است و در بازی رفت متوقف شد سپاهان را در خانه با ۴ گل درهم بکوبد از این رو دختران طلایی اصفهان کار سختی مقابل شاگردان جعفری دارند.

پالایش گاز ایلام – شهرداری سیرجان

این هفته در ایلام تیم شهرداری سیرجان مهمان تیم پالایش گازاست. تیم سیرجان با ۹ برد و ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول و تیم ایلام با ۷ برد و ۲۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. در دیدار رفت این دو تیم در سیرجان شاگردان ایران دوست با نتیجه ۶ بر یک تیم ایلامی را دست خالی بدرقه کردند تا تیم پالایش گاز با توجه به برد دو گله مقابل آوا تهران همچنین تساوی سیرجان مقابل سپاهان، با انگیزه بیشتر در این هفته به دنبال جبران بازی رفت و پیروزی باشد.

نماینده البرز – ملوان بندرانزلی

در دیگر بازی هفته نماینده البرز میزبان ملوان بندرانزلی است. ملوان بندر انزلی با ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و سرسخت‌ترین رقیب خاتونی ها برای کسب قهرمانی است. نماینده البرز با ۳ برد و ۱۱ امتیاز در پله هفتم ایستاده است. تیم ملوان در صورتی که فردا مقابل نماینده البرز به پیروزی برسد و با توجه به نتیجه‌ای که در بم بین تیم خاتون و سپاهان رقم می‌خورد شانس زیادی برای صدرنشینی دارد. در دیدار رفت این دو تیم، انزلیچی‌ها با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند از این رو به دنبال تکرار پیروزی برای رسیدن به صدر جدول هستند.

برنامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

خاتون بم – سپاهان اصفهان

(سرور ساعدی – سمانه یوسف آبادی – الهام آذرگشسب – عاطفه محمدی)

پالایش گاز ایلام – شهرداری سیرجان

(مهسا محمدجانی – زینب منادیان زاده – فاطمه صالح آبادی – زهره اسکندری)

پیکان تهران – فرا ایساتیس کران فارس

(شبنم روان بد – حدیثه مهدوی – نازنین قربان پور – فاطمه اسکندرزاده)

نماینده البرز – ملوان بندرانزلی

(سحر بی باکصفیه خلیلی – سیمین گوهری – پرند پورمیرزابیگی)

کانی کردستان – آوا تهران

(فاطمه نصیری – ژاله طوفان پور – صبا عیوضی – رؤیا ظفری)

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

# تیم بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱

خاتون بم

۱۴ ۱۱ ۳ ۰ ۳۶
۲

زنان ملوان

۱۴ ۱۱ ۱ ۲ ۳۴
۳

شهرداری سیرجان

۱۴ ۹ ۳ ۲ ۳۰
۴

زنان سپاهان

۱۴ ۷ ۵ ۲ ۲۶
۵

پالایش گاز ایلام

۱۴ ۷ ۴ ۳ ۲۵
۶

زنان پیکان

۱۴ ۴ ۲ ۸ ۱۴
۷

نماینده البرز

۱۴ ۳ ۲ ۹ ۱۱
۸

کانی کردستان

۱۴ ۲ ۲ ۱۰ ۸
۹

ایساتیس کران فارس

۱۴ ۲ ۲ ۱۰ ۸
۱۰

آوا تهران

۱۴ ۱ ۲ ۱۱ ۵
کد خبر 734869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.