لزوم جمع‌آوری دست‌فروشان از پیاده‌راه فرهنگی سبزه‌میدان قزوین

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به در پیش بودن نوروز و حضور گردشگران در پیاده‌راه فرهنگی سبزه‌میدان نباید به هیچ دستفروشی اجازه کار در این پیاده‌راه داده شود.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: وضعیت پیاده‌راه فرهنگی میدان آزادی (سبزه میدان) به عنوان قلب و مرکز گردشگری و فرهنگی شهر قزوین مناسب نیست و ضرورت دارد مدیریت شهری و دستگاه‌های مربوطه ورود کنند.

وی افزود: بارها به مدیریت شهری برای حضور نداشتن دست‌فروشان در پیاده‌راه فرهنگی سبزه‌میدان متذکر شده‌ایم، اما تاکنون هیچ اقدامی برای این موضوع صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: با توجه به در پیش بودن نوروز و حضور گردشگران در اماکن تاریخی شهر، ضرورت دارد دست‌فروشان در مکان دیگری ساماندهی شوند و در این پیاده راه فرهنگی به هیچ دست‌فروشی اجازه کار داده نشود.

اللهیاری تصریح کرد: باید با همکاری نیروی انتظامی با هر فردی که از قانون تخطی می‌کند، برخورد لازم صورت گیرد، همچنین لازم است در پیاده‌راه فرهنگی سبزه‌میدان برگزاری برنامه‌های متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شود.

کد خبر 734840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.