توزیع  یک‌ میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: از ابتدای دی تاکنون یک‌ میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در ۱۲ نوبت در مدارس دولتی شهری و روستایی استان با اولویت مدارس مناطق روستایی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان‌نژاد امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع شیر رایگان بعد از شش سال وقفه در بین دانش‌آموزان ابتدایی مدارس دولتی روستایی و شهری یکی از اقدامات برجسته دولت مردمی ایران قوی است که از ابتدای دی سال جاری در استان‌های کمتربرخوردار از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد از سر گرفته شده است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۷۸ هزار نفر از دانش‌آموزان و معلمان شهری و روستایی استان از نعمت شیر رایگان دولتی سالم بهره‌مند شده‌اند، افزود: تاکنون حدود یک میلیون پاکت شیر استریلیزه ۲۰۰ سی‌سی بین جامعه هدف این طرح توزیع شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از اجرای طرح توزیع شیر رایگان دولتی در بین دانش‌آموزان مدارس دولتی ابتدایی روستایی و شهری استان، ارتقای سلامت جسمی آن‌ها و ترویج فرهنگ مصرف شیر بین دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: توزیع شیر رایگان تا پایان سال تحصیلی در مدارس ابتدایی دولتی روستایی و شهری استان، به صورت دو نوبت در هفته ادامه دارد.

کد خبر 734826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.