جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر با ناوگان برون‌شهری کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن، دو میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۸۶ مسافر با ناوگان برون‌شهری از کردستان جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد حسنی اظهار کرد: طی ۱۱ ماه سال جاری، ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۸۶ مسافر در قالب ۴۰۸ هزار و ۱۹۲ سفر با ناوگان برون‌شهری از کردستان جابه‌جا شدند.

وی از رشد بیش از ۱۱ درصدی تعداد مسافران جابه‌جا شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در بخش تعداد سفرها نیز ۱۴ درصد افزایش داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه در مدت بیشترین میزان مسافران از طریق ماشین‌های سواری جابه‌جا شدند، تصریح کرد: مسافرت ۹۳۹ هزار و ۲۲ نفر از طریق این ناوگان صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حسنی با اشاره به جابه‌جایی ۷۲۱ هزار و ۷۷۷ نفر از طریق مینی‌بوس اضافه کرد: در این بخش هم افزایش ۱۲.۸ درصدی ثبت شده است.

وی از رشد ۱۱ درصدی میزان مسافران جابه‌جا شده از طریق مینی‌بوس خبر داد و گفت: از میزان کل مسافران جابه‌جا شده، ۶۲۴ هزار و ۸۷ نفر از طریق اتوبوس جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان افزود: در حال حاضر ۱۲۰۰ دستگاه سواری، ۷۵۰ دستگاه مینی‌بوس و ۱۵۵ دستگاه اتوبوس در قالب ۷۱ شرکت خدمات‌رسانی در حال فعالیت هستند.

کد خبر 734825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.