زیبایی‌های تبریز از دریچه دوربین عکاسان به نمایش گذاشته می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: زیبایی‌های تبریز از دریچه دوربین عکاسان در نهمین جشنواره عکس فیروزه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، امیر نصیربیگی ظهر امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در آئین رونمایی از پوستر نهمین جشنواره عکس فیروزه اظهار کرد: این جشنواره همچون سایر رویدادهای فرهنگی تبریز در تعطیلی چندین ساله به سر می‌برد که این سازمان اقدام به احیای این جشنواره کرده است.

وی افزود: سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز جشنواره سراسری عکس فیروزه را با هدف‌گذاری منطبق بر نیازهای فرهنگی و اجتماعی تبریز، نهمین دوره آن را در هفت محور اصلی و دو بخش مجموعه عکس و تک عکس برگزار می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: محورهای موضوعی این جشنواره شامل تبریز بهشت ماندگار، روایت آذربایجان (تبریز اولین‌ها)، هویت تاریخی میراث معنوی و فرهنگی تبریز، تبریز مهد شهدای عاشورایی، تبریز شهر دوستدار کودک، تبریز و توسعه شهری و تبریز برای همه خواهد بود که شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت firoozeh.tabriz.ir مراجعه کنند.

نصیربیگی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه‌های گردشگری کلان‌شهر تبریز است، اضافه کرد: جشنواره عکس فیروزه معرف جاذبه‌های شهر تبریز است و دریچه دوربین عکاسان نگاه متفاوتی به توانمندی‌های این شهر داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم بعد از برگزاری این دوره، جشنواره عکس فیروزه به صورت فصل محور برگزار شود و تصاویری زیبا هر چهار فصل در این جشنواره به جا بماند.

کد خبر 734815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.