راه‌اندازی غرفه‌های میوه و خشکبار نوروزی در مناطق اهواز

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز با اشاره به راه‌اندازی چهار غرفه ارائه میوه و خشکبار در اهواز گفت: تا پیش از عید نوروز، چهار غرفه دیگر نیز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، میثم ایل‌اسکندری امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: تاکنون چهار غرفه عرضه میوه به قیمت تعاونی، آجیل و خشکبار، شیرینی و نان و گل و گیاه در چهار منطقه شهرداری اهواز راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در صورت همکاری تعاون روستایی و جهاد کشاورزی، از ابتدای ماه مبارک رمضان، مرغ و گوشت قرمز نیز در این غرفه‌ها عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: غرفه‌ها همه‌روزه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۳:۰۰ فعال هستند، این غرفه‌ها در کیانپارس در محدوده خیابان‌های ۱۵ و ۱۶، زیر پل مدافعان حرم (پل بین میدان جوادالائمه و پل روگذر)، میدان امام‌زاده در کوی ملت و در محدوده پارک شهدای غواص در منطقه گلستان در حال فعالیت هستند.

ایل‌اسکندری با اشاره به راه‌اندازی چهار غرفه دیگر تا قبل از عید نوروز گفت: چهار غرفه دیگر در بلوار انقلاب در نزدیکی اداره پزشکی قانونی، میدان راه‌بند، روبه‌روی پارک شهربازی و در مجاورت سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز راه‌اندازی خواهد شد.

وی عنوان کرد: محصولات میوه در این غرفه‌ها با ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 734780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.