زمان فعالیت پایگاه‌های انتقال خون لرستان در نوروز و ماه رمضان اعلام شد

مدیرکل انتقال خون استان لرستان گفت: پایگاه‌ها و مراکز اهدای خون لرستان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علی سوری، امروز_یکشنبه بیستم اسفند_ با اشاره به فعالیت پایگاه‌ها و مراکز اهدای خون لرستان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: پایگاه اهدای خون شهید رستمی مقدم در ایام نوروز و تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه در دو شیفت ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۳:۳۰ ظهر و ۲۰ تا ۲۴ فعال و هم‌چنین در روزهای تعطیل ۲۹ اسفند شیفت صبح (۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰) دهم و دوازدهم فروردین شیفت شب (۲۰ تا ۲۴ شب) فعال است.

وی افزود: پایگاه شهدای علوی خرم‌آباد با شروع ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۴ فعال است، هم‌چنین در روزهای تعطیل بیست‌وپنج اسفند و دوم فروردین شیفت صبح (۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰) و روزهای دهم و دوازدهم فروردین نیز شیفت شب (۲۰ شب تا ۲۴) در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به فعالیت پایگاه شهید جوانمرد شهرستان بروجرد عنوان کرد: پایگاه اهدای خون شهید جوانمرد با شروع ماه مبارک رمضان و ایام نوروز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۴ فعال و در روزهای تعطیل بیست‌وپنجم و بیست‌ونهم اسفند شیفت صبح (۷:۳۰ تا ۱۳) و روزهای دهم و دوازدهم فروردین نیز در شیفت شب (۲۰ تا ۲۴) فعال است.

وی بیان کرد: پایگاه اهدای خون شهرستان الیگودرز از ابتدای ماه رمضان و ایام نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۰ آماده پذیرش اهدا کنندگان عزیز است و هم‌چنین این پایگاه در روز تعطیل چهارم فروردین در شیفت صبح (۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰) فعال است.

سوری گفت: پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های کوهدشت و دورود نیز با شروع ماه رمضان و ایام عید نوروز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ فعال هستند، هم‌چنین پایگاه شهرستان دورود در روز تعطیل سیزدهم فروردین از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ نیز فعال است.

وی تصریح کرد: مراکز اهدای خون شهرستان پلدختر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، شهرستان نورآباد روز یکشنبه و شهرستان ازنا روزهای دوشنبه و چهارشنبه با شروع ماه رمضان و ایام نوروز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ ظهر فعال و در خدمت مردم نوعدوست برای اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و مستمر است و از مردم درخواست می‌کنیم در ایام تعطیلات نوروز و هم‌چنین ماه مبارک رمضان، بیماران نیازمند به خون به ویژه کودکان تالاسمی را فراموش نکنند.

کد خبر 734777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.