میهمانان نوروزی از جاذبه‌های ناملموس ماه رمضان در اصفهان بهره ببرند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از میهمانان نوروزی اصفهان می‌خواهیم که علاوه بر دیدن آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، از شب‌های ماه مبارک رمضان در گلستان شهدا، مسجد جامع و مساجدی که دعای ابوحمزه ثمالی آنجا برگزار می‌شود، بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در نطق میان دستور صدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بار دیگر به منتخبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش برای رفع مشکلات قدردان مردم باشند.

وی افزود: از مردم عزیز که آگاهانه و با درایت پای صندوق‌های رأی حاضر شدند نیز تشکر می‌کنم، همچنین از کسانی که به هر دلیلی رأی ندادند می‌گویم که از حق قانونی خود استفاده نکردند و امیدواریم از انتخابی که دیگران برای آن‌ها انجام دادند، راضی باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال ۱۴۰۲ رو به پایان است، از همه مدیرانی که از فرصت‌ها در جهت خدمت به مردم استفاده کردند تشکر می‌کنم، از کسانی که در خدمت کردن به مردم به هر دلیلی کوتاهی داشتند نیز می‌خواهم که در برابر خدای متعال و محضر مردم حلالیت بطلبند. سال جدید را به همه مردم تبریک می‌گویم و آرزو دارم سال جدید برای همه مردم و ایران و اصفهان پرخیر و برکت باشد.

وی ادامه داد: تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ همزمان با ماه مبارک رمضان است، هم‌زمانی این ایام زیبایی‌های خاصی به همراه دارد و تحول طبیعت همراه با تحول قلوب است.

فلاح خاطرنشان کرد: از میهمانان نوروزی که در این ایام به اصفهان می‌آیند می‌خواهیم که علاوه بر دیدن آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، از شب‌های ماه مبارک رمضان در گلستان شهدا، مسجد جامع و مساجدی که دعای ابوحمزه ثمالی آنجا برگزار می‌شود، بهره ببرند و در کنار این جاذبه‌ها از میراث ناملموس اصفهان که جذاب است دیدن کنند.

کد خبر 734764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.