۲۸ تیم راهداری البرز برای ارائه خدمات نوروزی‌ آماده‌باش هستند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: ۲۸ تیم راهداری برای خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز در جاده‌های استان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای، علی زندی‌فر اظهار کرد: اداره‌کل راهداری البرز به منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محورهای مواصلاتی سطح استان و انجام به‌موقع و سریع عملیات راهداری، فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر در قالب ۲۸ تیم گشت راهداری با در اختیار داشتن تجهیزات لازم آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند، افزود: این نیروها با استقرار در ۱۱ راهدارخانه استان به صورت شبانه‌روزی در کنار نیروهای پلیس‌راه، هلال‌احمر و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مسافران، آمادگی کامل دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری در استان از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به اخبار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در ایام نوروز، نیروهای راهداری با ۱۴۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری (سبک، نیمه‌سنگین و سنگین) آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند و عملیات راهداری زمستانه همچنان ادامه دارد و نیروها در آماده‌باش کامل هستند.

زندی‌فر اضافه کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به وبگاه www.141.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

وی در پایان خواستار توجه بیش از پیش رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد و گفت: رانندگی با سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، استراحت بعد از دو ساعت رانندگی در مجتمع‌های خدماتی-رفاهی و رانندگی، زمینه سفری ایمن و خاطره‌ای خوش را فراهم کنند.

کد خبر 734753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.