آغاز اجرای طرح نوروزی محدودیت ترافیکی زوج و فرد خودروهای شخصی در ارومیه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ارومیه گفت: از امروز بیستم اسفند طرح محدودیت ترافیکی برای خودروهای با پلاک زوج و فرد در هسته مرکزی شهر ارومیه اجرایی می‌شود.

علی خلیل‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی در رابطه با آغاز طرح ترافیکی ویژه ایام استقبال از نوروز اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعه به بازار در مرکز شهر طرح ترافیکی ویژه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این راستا برای رفع مشکلات مانند ترافیک، آلودگی هوا و تردد وسایل نقلیه غیرضروری و تسهیل تردد در مسیرهای تعیین شده، این طرح از بیستم اسفند سال‌جاری در هسته مرکزی شهر اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ارومیه گفت: این طرح که در قالب تردد خودروها با پلاک فرد و زوج و بعد از تصویب در شورای ترافیک استان اجرایی می‌شود در خیابان‌های امام خمینی (ره)، سرداران، عطایی، بعثت و کوچه‌های منتهی به خیابان امام خمینی (ره) از امروز بیستم اسفند آغاز شده است.

خلیل‌وند ادامه داد: از شهروندان انتظار می‌رود با رعایت قانون و استفاده از خودروهای عمومی در تسهیل وضعیت عبور و مرور و جلوگیری از آلودگی هوا مشارکت کنند.

کد خبر 734727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.