ضرورت تقویت نظارت بر حسن اجرای قانون در مجلس دوازدهم

منتخب مردم کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه یکی از کارهای اساسی مجلس نظارت است، نظارت بر حسن اجرای قانون باید در مجلس دوازدهم تقویت شود.

شیخ وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: برگرداندن جایگاه مجلس باید در اولویت نمایندگان مجلس دوازدهم قرار گیرد، زیرا به جایگاه مجلس آسیب وارد شده و امور اجرایی تا حد زیادی از مسیر خودش خارج شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اقدامات اساسی مجلس نظارت است، نظارت بر حسن اجرای قانون باید در مجلس دوازدهم تقویت شود.

منتخب مردم کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در منطقه اولویت من است زیرا تأثیری بر روند بیکاری و پایین بودن سطح مهارت و رشد روزافزون اعتیاد دارد، خاطرنشان کرد: توجه نداشتن جدی به مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را توسعه دهد.

احمدی با بیان اینکه با توجه به پایین بودن سرمایه‌گذاری در این شهرستان‌ها باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم، تصریح کرد: شکل نگرفتن صنایع در منطقه، مهاجرت بی‌رویه به مراکز استان‌ها، افزایش طلاق، ضعف مالی بخش خصوصی، توسعه نیافتن بخش صنعت و ضعف تأسیسات آب از مشکلات منطقه است که در راستای رفع آن تلاش خواهم کرد.

وی پایین بودن درآمد سرمایه‌گذاری و فرسودگی تأسیسات عمرانی از مشکلات شهرستان‌ها است، اضافه کرد: با توجه به سنتی بودن دامداری در شهرستان، این حوزه باید به سمت صنعتی شدن پیش رود.

منتخب مردم کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کندی یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی را از وضعیت اصلی خودش خارج می‌کند و بازدهی ندارد.

احمدی تاکید کرد: ایجاد فضای فرهنگی و هنری، تلاش در راستای توسعه بخش کشاورزی، توسعه دامپروری صنعتی و محلی، توسعه امکانات اقامتی تفریحی و توریستی، ایجاد زنجیره‌های صنایع تبدیلی بخش کشاورزی به منظور ایجاد ارزش افزوده ماندگار برای مردم و توسعه مراکز فنی حرفه‌ای در سه شهرستان دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری به نهادهای مالی و دولتی و بخش خصوصی در اولویت کاری من قرار دارد، گفت: در راستای توجیه مدیران استانی و کشوری برای جذب بودجه‌های ملی تلاش می‌کنم.

منتخب مردم کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر ساختار مدیریت اولویت من است، افزود: بسیاری از مدیران مناطق در جایگاه خودشان نیستند و تخصص، مهارت و دلسوزی لازم را ندارند که همین مسئله موجب نارضایتی مردم شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: باید با توجه به وظیفه قانونی خود از طریق وزارتخانه پیگیر شوم تا ملزم به انتصاب مدیران لایق و شایسته برای این سه شهرستان‌ها شوند و چرخه مدیریت جان تازه بگیرد.

وی تاکید کرد: در مجلس نهم نماینده بودم و با پیگیری‌هایی که انجام دادم، مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب مبنی بر احداث کارخانه ماشین‌سازی و فولاد شهرستان صحنه به ثمر رسید، اگر در مجلس دهم به بعد هم پروژه آناهیتا به ثمر رسیده بود، امروز با بسیاری از مشکلات شهرستان مواجه نبودیم.

کد خبر 734698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.