لزوم جذب حداکثری اعتبارات ملی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: به‌زودی اعتبارات ملی از سوی وزارت‌خانه‌ها برای پروژه‌های زیرساختی استان تزریق خواهد شد و باید این اعتبارات با انجام تعاملات و اقدامات جدی توسط دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل جذب حداکثری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از استانداری، سیدحامد عاملی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: دولت در حوزه تخصیص و تزریق اعتبارات ملی به پروژه‌های زیرساختی استان‌ها اقدامات مهمی در دستور کار قرار داده است و از این‌رو به‌زودی اعتبارات ملی از سوی وزارت‌خانه‌های مختلف به دستگاه‌های اجرایی استان تزریق خواهد شد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل باید تعاملات و اقدامات ویژه و جدی در دستور کار داشته باشند تا میزان حداکثری از اعتبارات ملی به پروژه‌های استان تزریق شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با اقدامات و تعاملات انجام‌یافته در سطح ملی، به حوزه‌های زیرساخت جاده‌ای، بهداشت و درمان، دانشگاه‌ها و پروژه‌هایی همچون پایاب سدگیوی و تالار شهر اردبیل اعتبارات مناسبی اختصاص پیدا کرده است که به‌زودی تزریق می‌شود.

عاملی ادامه داد: طرح جامع شهر بیله‌سوار پس از گذشت نزدیک به یک دهه با رعایت دو اصل مهم از جمله الحاق ۱۰ هکتار فضای سبز و جنگلی در ورودی این شهر با حفظ کاربری کامل و حفاظت از طرف شهرداری، مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به دومین اصل منجر به تصویب طرح جامع شهر بیله‌سوار گفت: ۳۰ هکتار به‌عنوان ذخیره شهری پیش‌بینی می‌شود تا در صورت لزوم در آینده به محدوده شهر بیله‌سوار الحاق شود.

کد خبر 734676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.