بسکتبالیست‌ها به ایستگاه پایانی رسیدند

هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، فردا _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ برگزار خواهد شد. همزمان با سوت پایان آخرین بازی این هفته، رقابت‌های لیگ برتر نیز به پایان خواهد رسید.

کاله _ فولاد هرمزگان

جدال پایانی دو تیم در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم کاله با کسب ۳۲ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. به همین دلیل نماینده آمل با پیروزی برابر فولاد هرمزگان این فرصت را دارد کار خود در لیگ برتر را با حضور در جمع تیم‌های بالای جدولی به پایان برساند. فولاد نیز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و با هدف ارتقا جایگاه خود در هفته پایانی آماده تقابل با کاله خواهد شد.

مهرام _ مس رفسنجان

تیم مهرام در این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر به دلیل عملکرد مطلوبی که از خود ارائه داد یکی از تیم‌های شایسته و مدعی به‌شمار می‌رفت، اما لغزش مهرام در بعضی دیدارها سبب شد این تیم با ۳۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و اگر اتفاقات ورزشی به سود این تیم رقم بخورد، مهرام می‌تواند در جمع سه تیم برتر قرار بگیرد. در سوی مقابل مس رفسنجان شرایط متفاوت‌تری را تجربه کرده است و با حضور در جایگاه یازدهم جدول یکی از تیم‌های بحران‌زده این فصل به‌شمار می‌رود.

بسکتبالیست‌ها به ایستگاه پایانی رسیدند

مس کرمان _ آورتا ساری

دیگر نماینده کرمان در شرایطی آماده جدال با آورتا خواهد شد که هفته گذشته با نتیجه ۷۴ بر ۶۴ از فولاد هرمزگان شکست خورد و هم‌اکنون نیز با ۳۳ امتیاز در جمع پنج تیم بالای جدول قرار دارد. نماینده مازندران نیز هفته گذشته مقابل تیم مدعی طبیعت با شکست روبه‌رو شد و با توجه به فاصله امتیازی که با تیم کاله دارد در صورت پیروزی برابر مس کرمان نیز در جایگاه هشتم جدول ماندگار خواهد شد.

پالایش نفت آبادان _ رعد پدافند

نماینده مشهد با وجود در اختیار داشتم یک تیم جوان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر آنچنان که باید و شاید عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نداد. رعد در هفته پایانی باید به عنوان یک تیم قعر جدولی آماده جدال با نفت آبادان شود. این در حالی است که نماینده آبادان اگرچه در حد یک مدعی عمل نکرده، اما با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و در واقع یکی از تیم‌های قدرتمند این دوره از رقابت‌ها به‌شمار می‌رود.

بسکتبالیست‌ها به ایستگاه پایانی رسیدند

شهرداری گرگان _ طبیعت

شاید بتوان گفت یکی از حساس و جذاب‌ترین تقابل‌های هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال، رویارویی تیم‌های رده اول و سوم جدول مسابقات خواهد بود. شهرداری گرگان با هدف برگزاری جشن قهرمانی پا به این میدان خواهد گذاشت و طبیعت نیز برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی تلاش خواهد کرد.

ذوب‌آهن _ لیموندیس فارس

شاگردان مهران حاتمی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نمایش قابل توجهی از خود ارائه دادند و پابه‌پای شهرداری گرگان برای کسب عنوان قهرمانی جنگیدند باید در هفته پایانی برابر نماینده شیراز صف‌آرایی کنند. این در شرایطی است که لیموندیس با کسب ۲۸ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و به احتمال فراوان سبزپوشان اصفهان کار دشواری برای پیروزی در هفته بیست‌ودوم نخواهند داشت.

بسکتبالیست‌ها به ایستگاه پایانی رسیدند

کد خبر 734654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.