لپ‌تاپ‌ گیمینگ جدید لنوو عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه پایه لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Legion Y9000P با ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR5 5600 و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت لنوو یک لپ‌تاپ گیمینگ جدید به نام Legion Y9000P 2024 معرفی کرده است که دارای آخرین پردازنده اینتل و همچنین آخرین پردازنده‌های گرافیکی Nvidia RTX است و از نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی بهره می‌برد و صد درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد؛ این نمایشگر میزان روشنایی ۵۰۰ نیت و زمان پاسخگویی سریع سه میلی‌ثانیه را تضمین می‌کند.

نسخه پایه لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Legion Y9000P با ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR5 5600 و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD همراه است، در حالی که مدل‌های دیگر این محصول ۳۲ گیگابایت حافظه رم را برای انجام بازی‌های سنگین‌تر ارائه می‌دهد؛ لپ‌تاپ یادشده دارای سیستم خنک‌کننده Frost Blade Ultra است که مانع گرم شدن بیش از حد آن هنگام بازی می‎‌شود.

مدل RTX‌4060 لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Legion Y9000P با قیمت اولیه ۱۴۴۵ دلار عرضه می‏‌شود، در حالی که مدل RTX‌4070 با قیمت ۱۵۹۸ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 734649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.