توجه به مردم غزه از اولویت‌های نمایشگاه قرآن است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در نوزدهمین نمایشگاه قرآن هرشب در کنار غرفه‌ها برنامه و رویدادهایی را با توجه به بانوان، کودکان غزه و گروه‌های هدف خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری شامگاه _شنبه نوزدهم اسفند_ در افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با بیان اینکه ۵۹۰ غرفه در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت پا برجا هستند، اظهار کرد: امیدوارم این غرفه‌ها بهانه‌ای باشند که بیشتر همدیگر را پیدا کنیم و بتوانیم بحث قرآن را در این شهر ولایی و قرآنی اصفهان عملی کنیم.

وی ادامه داد: افتخار همیشگی اصفهان بر قدمتی است که بزرگان ما برجای گذاشتند و آثار آن را می‌توانیم در ۲۳ هزار شهید، حوزه‌های اجتماعی مختلف، جهاد و سایر مواردی از این دست شاهد باشیم؛ در همین راستا می‌توان گفت این اتفاق خروجی آموزه‌های قرآنی است که در عمل مردم استان اصفهان می‌بینیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هرشب در کنار غرفه‌ها برنامه و رویدادهایی را با توجه به بانوان، کودکان غزه و گروه‌های هدف خواهیم داشت، در ادامه بعد از آن ویژه‌برنامه‌هایی با حضور هنرمندان و افراد حوزه قرآنی برگزار و همچنین برنامه‌هایی را برای نوجوانان از صبح با حضور مجموعه‌های قرآنی و آموزش پرورش اجرا خواهیم کرد.

حیدری افزود: شعار شهرداری اصفهان «اصفهان من شهر زندگی» است در همین راستا شهر زندگی با قرآن زیبا است و باید اصل دستورات قرآن را در زندگی به کار برد و قرآنی زندگی کرد تا مسیر را پیدا کنیم.

وی با توجه به اینکه ما به دنبال تمدن‌سازی هستیم، اظهار کرد: ما برای ارزش‌های خود انقلاب کردیم که این ارزش‌ها در قرآن متجلی است؛ در همین راستا امید است بتوانیم قرآن را دریابیم و بیش از پیش برای آموزه‌های قرآنی قدم برداریم و راه را برای آینده فراهم سازیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: تمرکز ما در این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت بر روی نوجوانان، جوانان و بانوان بود از این رو امیدواریم خوب جلو برویم تا این مسیر شروعی برای ادامه برنامه‌های قرآنی در شهر و استان باشد.

حیدری تصریح کرد: نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان را در نمایشگاه پل شهرستان برگزار کردیم تا شهروندان به راحتی بتوانند برای بازدید بیایند و از زحمات غرقه‌ها بهره بگیرند.

وی افزود: با توجه به ماه مبارک رمضان و عید نوروز برنامه‌های قرآنی و رویدادهایی را در گلستان شهدا، سطح شهر و چهارباغ برگزار خواهیم کرد و امیدوار هستیم بتوانیم با این رویکرد هم‌افزایی را رقم بزنیم تا وقفه‌ای بین فعالیت‌ها اتفاق نیفتد.

کد خبر 734619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.