بنیاد شهید با کمک نهادهای مردمی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متمرکز شود

فرماندار تیران و کرون گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار مأموریت‌های سازمانی با همکاری دیگر نهادهای اداری و مردمی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متمرکز شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز –شنبه، نوزدهم اسفند_ در نشست با جمعی از مدیران دستگاه‌های اداری به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسجد سیدالشهدا (ع) تیران اظهار کرد: در حال حاضر تمام گلزارهای شهدای این شهرستان یک بار بازسازی، مرمت و اصلاح شده و نیاز به ایجاد جریان بهسازی مجدد است.

وی افزود: گلزار شهدا یکی مراکز مهم فرهنگی شهرها و روستا هستند که باید تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم در این مکان‌ها پیش‌بینی شده تا اینکه علاوه بر زیارت، امکان برگزاری مراسم در کنار شهدا فراهم شود.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه خون شهدا عامل پیروزی و عزت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران چهره‌های برتر کشور هستند و باید این نام‌آوران همواره معرفی شوند.

محمدی‌کیا سیر و سلوک شهدا و توصیه‌های آنان را راهگشای کشور دانست و تصریح کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با شهدا برای پیشرفت و اعتلای کشور لازم است که باید در این خصوص بنیاد شهید با همکاری دیگر دستگاه‌های اداری کار کند.

وی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست در کنار مأموریت‌های سازمانی با همکاری دیگر نهادهای اداری و مردمی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متمرکز شود.

محمدی‌کیا این اقدام را موجب آشنایی نسل جدید با شهدا دانست و اذعان داشت: خاطرات آنان برای نوجوانان و جوانان الگوسازی خواهد شد و آنان در مسیر شهیدان انقلاب اسلامی برای کشور کار می‌کنند.

فرماندار تیران و کرون اردوهای راهیان نور را یک فرصت معنوی بیان کرد و گفت: تأثیرات آن در جامعه و در بین اقشار مختلف خصوصاً نوجوانان دیده شده و توانسته بر توسعه فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی اثر بگذارد.

ایجاد امیدواری در جامعه

حجت‌الاسلام محمد ایرانپور مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در این مراسم با اشاره به اینکه باید سهم خود را نسبت به شهدا ایفا کنیم، اظهار داشت: خدمت به جامعه و ایجاد رضایتمندی از جمله این اقدامات است که مدیران و کارکنان اداری بر اجرای آن وظیفه دارند.

وی افزود: ایجاد امیدواری در جامعه زمینه‌ساز اتحاد و همدلی در بین مردم شده و روزنه‌های ورود دشمن را از بین می‌برد.

ایرانپور ادامه داد: شهدا بااخلاص و ایمان برای سرافرازی این کشور جان‌فشانی کردند و امروز همه وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون آنان به جامعه خدمت کنیم و با ایجاد امیدواری برای کشور عزت‌آفرینی کنیم.

کد خبر 734603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.