ماحصل امنیت در انتخابات خلق حماسه حضور مردم بود

استاندار لرستان گفت: ماحصل زحمات نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی در تأمین امنیت انتخابات اخیر خلق حماسه‌ حضور پرشکوه مردم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، فرهاد زیویار امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در مراسم تقدیر از زحمات کارکنان فراجا در انتخابات، اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان فراجا باعث شد باوجود شرایطی که کشور با سخت‌ترین تحریم‌ها مواجه است، انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شود.

وی با اشاره به این موضوع که این خدمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در تأمین امنیت انتخابات مصداق جهاد است، افزود: احساس مسئولیت عوامل انتظامی استان لرستان در کشور مثال‌زد نی است.

استاندار لرستان ادامه داد: در شرایطی که دشمنان ملت ایران در یک جنگ ترکیبی رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی در پایین آوردن مشارکت مردم داشتند، ملت هوشیار ایران و استان لرستان با حضور حماسی خود در این جنگ مانند گذشته سربلند و پیروز بودند.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از انتخابات گفت: انتخابات علاوه‌بر اینکه یک وظیفه اجتماعی و نقش مردم در تصمیمات کشور است، حضور در آن در شرایط نقشه‌های دشمنان برای خدشه‌دار کردن این انتخابات نوعی جهاد بوده که مردم لرستان با حضور بیش از ۷۲۰ هزار نفری خود آن را رقم زدند.

زیویار در ادامه با اشاره به اقدامات مؤثر عوامل اجرایی انتخابات در تبلیغات علاوه بر امنیت ادامه داد: در جنگ ترکیبی رسانه‌ای دشمنان اصحاب رسانه و صدا و سیما با اقدامات خلاقانه و ابتکارات خود، شور و نشاط را در انتخابات ایجاد کردند که جای تقدیر دارد.

استاندار لرستان عنوان کرد: تعداد ۳۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت داشتند که از این بین تعداد هشت هزار نفر عوامل زحمت کش انتظامی بودند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از چند خانواده شهدای نیروی انتظامی و برخی از نیروهای فعال انتظامی استان در برگزاری انتخابات تقدیر شد.

کد خبر 734590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.