اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به منظور کاهش قیمت میوه شب عید در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به منظور کمتر شدن قیمت میوه شب عید اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت عصر امروز _شنبه، نوزدهم اسفند_ در نشست ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام پایانی سال جاری و عید نوروز اظهار کرد: در این شرایط دقت، نظارت و حساسیت در تأمین و تنظیم بازار و جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت‌ها وظیفه ما را سنگین می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر وضعیت تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، افزود: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان و هوای سرد، مردم در انتخابات امسال درصد مشارکت مناسبی داشتند که این مشارکت وظیفه ما را در خدمت‌رسانی سنگین‌تر می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هدف ما ایجاد آرامش بر فضای روانی جامعه است تا مردم با آرامش خاطر ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را سپری کنند.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی خوب اقلام اساسی در خراسان جنوبی، بیان کرد: براساس نظر مجموعه‌های نظارتی در زمینه برخی اقلام میزان ذخیره‌سازی ما افزایش یابد که باید این موضوع مدنظر دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

قناعت بر پایش مستمر بازار و برخورد جدی با تخلفات احتمالی تأکید کرد و گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای کاهش قیمت میوه شب عید تخصیص خواهیم داد.

وی تصریح کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نماینده‌های دستگاه‌های متولی بهتر از گذشته از نظر کمی و کیفی اجرا شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در خصوص خرید مرغ مازاد بر مصرف استان هم اقدامات خوبی در سازمان جهاد کشاورزی انجام شده، اما نیاز است پیگیری شود تا مرغ بیشتری از مرغداران خریداری شود.

وی بیان کرد: در خصوص جذب و توزیع به موقع اقلام اساسی، دستگاه‌های متولی به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

قناعت در خصوص تأمین نهادهای دامی استان در سال جاری هم گفت: در سال جاری بیش از ۳۹۷ هزار تن نهاده دامی در استان توزیع شده که این مقدار نسبت به سال قبل رشد ۷۰ تا ۷۵ درصدی دارد و نیاز است که در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم در راستای تنویر افکار عمومی انجام شود.

کد خبر 734582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.